To nyheter

God tirsdagskveld!

Siden det nå nærmer seg 200 følgere og telleren har bikket 40.000 treff, tenkte jeg det var på tide å få mine kreative utbrudd på Facebook.
Gå inn HER og klikk liker om du gjør det:-)


Jeg har også en konkurranse gående der, du kan vinne denne søte knaggrekka.


* * * * * * *

Den andre nyheten er at jeg har laget en salgsblogg som heter STÆSJ.
Den finner du HER.
Det ligger ikke så mye der enda, men jeg kommer til å legge ut flere ting til salgs etterhvert, både bruktkupp jeg finner og ting jeg lager.

                                                   
Akkurat nå kan du f.eks finne gamle militæreffekter og pappbokstaver der:-)



*-* Jeanette Bækkevold *-*



Kommentarer

  1. Heey :) Så gøy at du har fått deg salgsblogg da! Hvor har du fått de militær-tingene fra? :)

    Ha en fin Tirsdags kveld :)

    Lilja :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!