Orden i sysakene

Jeg er stadig på jakt etter smarte ting som gjør det lettere å organisere hjemmekontoret mitt.
Samlepermer er et must, da blir det mye lettere å holde orden på alt fra papirer, til magasiner og bilder.
Jeg har en haug med helt hvite, vanlige fra Ikea.

Jeg kjøpte tavlemaling på Biltema, og kom på at det kanskje kunne brukes på samlepermene. Det funket!
To strøk tavlemaling, og det er klart til bruk. Så nå skriver jeg på med kritt hva som er oppi, og det er lett å forandre på om jeg vil bruke de til noe annet.

350 ml tavlemaling kr. 109,- på Biltema HER.



* * * * * * * *

Her er hverdagen hektisk, som vanlig! Jeg blir nødt til å roe ned litt etterhvert, men det er søren ikke enkelt når jobben er så morsom... Og jeg får stadig kreative utbrudd som er tidkrevende. (jeg tror alt tar 5 minutter, uansett. Det gjør det aldri.)
I morgen skal jeg på en supergøy vårsak for BoligDrøm (det er et veldig godt tegn at jeg blir hyret inn til å gjøre VÅR-jobber!!! Hurra for våren!)) og tordag reiser jeg avgårde til Bergen for å lage interiørsaker et par dager, sammen med en frilansjournalist.

Men SÅ er det helga og DA skal jeg slappe av:-)
God tirsdag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Genialt !!! Skal absolutt gjøre dette med mine permer og. Lykke til med BoligDrøm saken & god tur til Bergen :D

    SvarSlett
  2. Lekkert! Veldig smart og stilig! Kontoret vårt skulle absolutt vært oppgradert litt, så dette må jeg prøve å huske -likte det kjempegodt!
    Lykke til med jobb og tur til Bergen!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. Så stilig! ..Visste ikke at de hadde tavlemaling på Biltema :-)
    Lykke til med vår-reportasjen - gleder meg til å se resultatet

    SvarSlett
  4. Utrolig god ide! Dette må jeg prøve meg på en dag :)

    Håper du har en fin lørdag!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!