Nytt på badet

Håper helgen har vært fin! Det er så deilig når sola skinner, som den gjør idag:-)

Det har kommet litt nytt på badet hos oss.
Denne såpedispenseren er fra Lisbeth Dahl.


Jeg syns den er så nydelig, og liker detaljene. 


Badeoljen med lavendelduft kjøpte jeg når jeg var på jobb i London nylig. Den er kjøpt i parfymeriet der dronningen av England kjøper parfymen sin:-)
Den dufter nydelig! Og det gjør ikke noe at flasken er søt også.

Badekuler med lavendelduft:-)

Jeg har sminkestæsj og tannbørster i telysglass fra Kid.

Denne er såvidt jeg husker fra Princess, og er perfekt til å ha Q-tips i!


Tilslutt vil jeg gjerne dele noen ord med deg:

Det er umulig, sa stoltheten.

Det er risikabelt, sa opplevelsen.

Det er meningsløst, sa fornuften.

Prøv alikevel, hvisket hjertet.



*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Den såpedispenseren var nyyydelig:D
    Masse lekkert til badet ditt der:D

    SvarSlett
  2. Her var det mange fine detaljer!
    Jeg etterlyste litt inspirasjon på badet i min blogg,
    og her fikk jeg det ;)
    Takk for et inspirerende innleg!
    Ha en fin kveld. :)

    SvarSlett
  3. Så mye deilig nips!
    Jeg liker Lisbeth Dahl...hun har noe litt bohemsk over seg synes jeg:)

    Ha en deilig uke!

    Klem,Hanne

    SvarSlett
  4. Den såpedispenseren fra Lisbeth Dahl har jeg siklet på lenge, heldige deg :) Nydelig er den! *♥*

    SvarSlett
  5. Kjempefin!! Jeg har helt lik selv, på kjøkkenet :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  6. Hei,
    Så flotte ord på slutten av innlegget! De traff!!!
    Og så knallfin såpedispenser - er mye fint fra Lisbeth Dahl, ja. Og jammen ikke verst å shoppe i samme butikk som dronninga av England :-) !
    Hilsen fra Cathrine

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!