Scraporama



I helgen var det Scraporama, scrapbooking-messe, på Exporama Hellerudsletta.
I august skal jeg vært forlover for min beste venninne, og siden vi er på jakt etter inspirasjon til bryllupsinvitasjoner, var dette det perfekte stedet å besøke.

Der var det mange stander, mye papir og mange scrapbookingnørder:-)
(Som meg selv)


Mange vakre kort var utstilt, og mye inspirasjon var å hente.


Mange uinnvidde tror at scrapbooking kun dreier seg om albumsider og kort, men det er så utrolig mye annet man kan scrappe! Mulighetene er uendelige, og det morsomme med det er at det veldig ofte ser imponerende ut, selvom det er superenkelt.
Her er noen idéer:


Bordkort.

Bleiekake til den nyfødte.

Tåteflaske med pynt.

Papirmuffins.
Kan for eksempel brukes til å legge et smykke i. En perfekt bursdagspresang!

For deg som ikke kan sy: Papirvimpler!
Gavepynt.

Eller hvorfor ikke henge kunsten på veggen i klyper som dette?



Da jeg kom hjem var jeg så inspirert at jeg måtte scrappe litt selv!
Det ble jo litt shopping også da, må jeg innrømme:-)
Her er ihvertfall resultatet!
Jeg laget et kort til min fetter og hans kone, som har fått en datter som heter Isla. (Uttales Aila)

Bokstavene er stanset ut med en maskin.


Sommerfuglene ble med meg hjem fra messa.

I morgen har min søster bursdag, så dette er hennes bursdagskort.




Ha en fortsatt fin kveld!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Så flotte kort du har laget! Hadde blitt veldig glad for et så fint kort! Ser imponerende ut, og kan ikke skjønne at det er enkelt :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Der skulle jeg ha vært å
    Hadde vel gått amokk...
    Nydelige kort du har laget!!!
    Klem

    SvarSlett
  3. Oioioi - makan - der må det ha vært vanskelig å begrense shoppingnykkene! SÅ mye flott!!
    Kortene dine er helt nydelige!! Lykke til med venninnens bryllupsforberedelser, en fin tid det der :))
    Ønsker deg en nydelig uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  4. yesss. Jeg ble følger nr 200 :o))
    Du.. hva bruker du når du stanser ut bokstaver? Bruker du sånn du kobler til data?
    Jeg har så lyst på en sånn en men vet bare ikke hvor dem finnes.. :o)

    SvarSlett
  5. Åh, så mye fint. Fikk lyst til å dra hjem og scrappe nå. Sånn bleiekake har jeg forresten laget, og det var kjempemoro!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!