Utenytt og Narvik-etterlysning

God mandag!
Helgen har vært fin, en perfekt blanding av avslappende og effektiv. Jeg fikk gjort noen kreative prosjekter, og fikk mannen til å henge opp sånn cirka hundre-og-ørten ting som har ligget på vent.
(Jeg er IKKE best med drill. Jeg mister skruen tjuetre ganger, tar i for hardt, ødelegger skruen, skrur opp skjevt, bommer på hullet.... You name it, jeg klarer det.)

Fikk blant annet hengt opp litt nytt stæsj ute på trappa.

Bienvenue betyr velkommen på fransk, men det høres mer fancy ut:-)
Jeg syns franske ord er vakre.


Knaggrekken er også ny, genial til å henge pynt på, lett å forandre etter sesong. Gleder meg til å kunne henge opp blomster i små vaser med hank. (*drømme om våren*)


Jeg hadde egentlig tenkt til å henge opp bokstavene mine, men fant ut at det kanskje er like greit å bare sette de opp slik. Da er det jo lettere å flytte på.



Jeg tror ingen pipper får plass i dette hullet, men pent er huset, ihvertfall!

Denne dødskule lykta er også ny, rustikk og fin! Jeg ville egentlig ha den inne, men der fikk jeg protester fra Mannen. Nå er det stor sjans for at jeg ville fått vilja mi med litt bearbeiding og et par biffmiddager, men det er jo noe som heter "choose your battles".... Den er jo fin ute også!

I love it!


* * *

Så en etterlysning!
Jeg og min faste samarbeidspartner Kjersti planlegger en tur til Nord-Norge om en stund. Derfor søker vi etter pene hjem i Narvik-området!
Har du et hjem som kunne egne seg til en interiørreportasje, eller kjenner du noen du vil tipse oss om?
Kontakt oss

*-* Jeanette Bækkevold *-*


Kommentarer

  1. Så koselig det ble på trappa di, skulle gjerne hatt ei stor trapp med masse plass til koselig pynt ;)
    Også bra at dere drar nordover på jakt etter flotte hus, vil tro det finnes sorten der også ;))
    Ha en flott uke ;)

    SvarSlett
  2. Så koselig at dere kommer hit til Narvik. Tror dere vil trives her! Det ble kjempe koselig på trappen deres.
    Ha en god dag!
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Flotte bilder og så koseleg på trappa di! Herlege detaljar! Håper du får inn gode tips for reportasjer :) Eg gjorde nye avtaler med avisa her i dag, og gleder meg til nye oppdrag! Skal gjere eit portrettintervju også :)

    SvarSlett
  4. Så koselig det var på trappa di! Jeg har også knagger og mine gamle skøyter hengende ute, men trappa vår bærer preg av at den er under oppussing, men LITT må en jo pynte lell :)
    God tur til Narvik! Og ha ei fin uke!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Nydelig uteområde/trapp du har !

    SvarSlett
  6. Så koselig trapp!
    Men si meg, har dere ikke noe vær? Her tør jeg ikke ha så mye mer enn noen lykter og et velkommenskilt på trappa... Løst bokstaver ville blåst bort før jeg fikk lukket ytterdøra.

    Skal tenke på det, og si ifra om jeg kommer på noen aktuelle hjem.

    Fine bilder du hadde i BoligDrøm!

    SvarSlett
  7. Kjempefine bilder! Deilig når ting blir på stell:-)

    SvarSlett
  8. Så fint inngangsparti:) masse fine detaljer. Inspirerende for meg som skal bygge nytt inngangsparti til våren. Gjett om jeg gleder meg da du!
    Skal ikke se bort ifra litt pynt da ja. Det ingen som akkurat snur seg etter det vi har nå..hahaha:o)
    Klem, Line

    SvarSlett
  9. Så fint det var ute på trappa di... skikkelig nostalgisk og vakkert- gir god vinterstemning!

    ha en fin start på uka! klem ellemell

    SvarSlett
  10. Så koselig ute på trappa di. her føler man seg velkommen. Ha ein fin mandagskveld.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!