Har DU et vakkert hjem?

Nytt år, nye muligheter!
Har DU et vakkert hjem som kan egne seg til en reportasje?
Idag har jeg og en kollega planlagt fremtidige reportasjer og reportasjereiser, og er stadig på utkikk etter nye!



Alle stiler er interessante, både shabby chic, klassisk, industri, retro osv.
Hvor i landet du bor spiller heller ingen rolle.
Send meg gjerne en epost med litt info om deg, hvor du bor og boligen din. Gjerne også oversiktsbilder over boligens rom. Det behøver ikke å være bra bilder, hovedsaken er å se potensialet.

Kanskje er det deg jeg kommer på besøk til neste gang?








Helgen har jeg tilbrakt i Berlin. Jeg var der på jobb, så hadde ikke all verdens tid til sightseeing, men noe rakk jeg da. Nå har jeg vært i byen to ganger før, så den er ikke helt ny for meg. En hektisk, men hyggelig helg!
Jeg ønsker deg en fin uke!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Hadde bare soverommet og gang vært litt mere klart skulle dere gjerne tatt turen hit, men kanskje en annen gang, sier helt klart i fra for du tar virkelig fantastiske bilder og det hadde vært en ære og hatt dere her....
    Ha en fin uke
    klem victoria

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å få se hvem dere besøker! Du tar utrolig flotte bilder! Kalenderen "din" pynter forøvrig opp på kjøkkenet -lillebror elsker dyr, så han tar den ned og blar i den hver dag! :)
    Ha ei fin uke og lykke til i jakten!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. herlighet for en fantastisk jobb du har!!!
    gleder meg til å se nye reportasjer!

    klem beate

    SvarSlett
  4. Så utrolig spennende jobb du har! Sitter her og er SÅ misunnelig...Foto OG reising!! Heldige du!! Blir spennende å se hvem som svarer deg på denne oppfordringen - eller utfordringen blir det kanskje?!
    : )

    SvarSlett
  5. For en flott blogg du har! Kjempegøy å "snuble" over en inspirerende blogg man ikke har vært innom før :)
    Har sittet en godt stund nå å lest og kost meg med innleggene og de flotte bildene dine. Høres ut som om du har en veldig spennende jobb som frilansfotograf :)
    Legger meg såklart til som følger :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  6. Har endel prosjekter som må bli ferdige før vi kan invitere på slikt besøk. Men til neste år er vi kanskje i havn. Du må virkelig ha drømmejobben da.

    SvarSlett
  7. Hyggelig å se at du vil følge bloggen min - og jeg må si at det var spennende å komme innom din blogg også. Enig i at det ser ut som du her en spennende jobb - og at du er på rett hylle. Noe noen og enhver kan trakte etter;)

    SvarSlett
  8. Så flott blogg du har!! Gleder meg masse til å se hjemmene du skal vise frem. Her er det dessverre ikke noe å vise frem fortiden. Har masse prosjekter på gang.

    Fortsatt god kveld!
    Klem PVi

    SvarSlett
  9. Så spennende!
    Føler ikke at mitt hjem er fint nok, mangler en del lister og slikt også :(
    Men Kanskje en annen gang ;)

    Tar dere bilder av hele leiligheten eller kun noen rom feks?
    Kan man feks bare ta av Stue, kjøkken, bad/do og gang? :)

    Klem ♥

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!