Tendenser fra interiørmessa

Idag har jeg og kollega Kjersti vært en tur på interiørmessa på Lillestrøm. Det er en lukket messe for forhandlere og presse. Vi møtte på både kolleger i interiørmagasiner og eiere av hjem vi skal fotografere i fremtiden:-)
Her er noen snapshots fra messa!

"Skyer" er visstnok et stikkord fremover. Jeg er en visuell person som automatisk ser for meg ting, så jeg tenkte selvsagt at vi nå skulle begynne å dekorere med skyer overalt. Men neida. Med "skyer" mener man fargeskalaen, altså at interiøret skal gå i duse, rolige grå- og blåtoner. som her!
Jeg ELSKER forresten denne klokka og vil gjerne ha den på veggen:-) Den er fra Interiørhuset.

Naturfargene er fortsatt populære, det samme er rustikke materialer kombinert med finere materialer. Som her: Et rustikt trebord, kombinert med gjennomsiktige plaststoler. Tøft!

Jeg elsker denne fargeskalaen, det preger min egen stue. Disse møblene er fra leverandøren LG belysning og interiør. I love it!

Har du sett en kulere sittebenk? Svaret er nei.

Samme fargeskala, i store, rokokkopregede sittemøbler. Stilig!

Jeg må si at jeg liker denne stilen veldig godt. Selv går jeg mer og mer bort fra shabby chic, og mer innpå dette litt mer enkle og klassiske.

Disse nusselige barnemøblene kommer ikke godt nok frem på bildet, de er tusen ganger nusseligere i virkeligheten altså! Hællandussen!

Det lyse, blomstrete og romantiske kommer til å fortsette. 

Jeg hadde faktisk forventet mer industristil enn det var på messa. Nordal hadde noe, House doctor hadde noe, men generellt var det bare noen få industristilelementer her og der. Kommer det mer til neste år, tro?

Denne tøffe kommoden på hjul i industristil ønsker ihvertfall jeg meg!




Det var en aldri så liten rapport, ønsker deg en fantastisk dag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Mye lekkert her ser jeg :)
    Skulle gjerne hatt flere av de møblene !!!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Flotte bilder! :)

    SvarSlett
  3. Takk for titten! Skulle gjerne ha vore der! :) Trur det industrielle let vente litt på seg, viss bloggarar f.eks. rundt om tek steget, heng nok produsentane seg meir på? Har innsett at vi er ein slags prøvegruppe, og at det som skal selgast, er i tråd med det som er "IN" i den store interiørfrelste-mengda :) MEN det finns jo masse stilig allereie. Det er i ei prisklasse som ikkje passar mi tomme lommebok... Desverre. Skulle meir enn gjerne hatt nokre nye innslag i interiøret! Forresten; når ein har skikkelege vintage ting rundt omkring, er vel det mykje bedre en ferskproduserte ting ;) Har ein date i morgen med ei viss skåp...

    Nyt kvelden!
    Klem
    E

    SvarSlett
  4. Ojojoj, så mye lekkert! Takk for titten!
    Cathrine

    SvarSlett
  5. Den sittebenken var bare fantastisk, nam! Håper virkelig lottomillionene ruller inn en vakker dag så man kan få seg et slikt fint møbel :D Barnemøblene var jo supersøte også.

    De andre tingene synes jeg vi har sett mye av før, overraskende at det ikke er mer farger.

    SvarSlett
  6. God kveld!
    Ja hadde vel ventet litt mere industri jeg også, men ikke så mye av det enda. Ellers er det ikke så veldig mye nytt. Må nok en tur utenlands tenker jeg...Ønsker deg en flott helg:))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!