Birgittes hus

I det nyeste nummeret av Vakre hjem og interiør kan du se min og journalist Kjersti Lunnan Aass reportasje fra Birgitte Lund Nakkens hus. Birgitte er journalist og programleder, kjent fra blant annet "Den andre siden" på kanal Fem. Søte Birgitte bor i et nydelig hjem med mann, barn, hund og kanin. Stilen er klassisk og herskapelig, moderne og personlig.
Se hele reportasjen i Vakre hjem som kommer i butikkene i morgen!















I bladet får du også oppskriften på Mulling spices, en utrolig god og varmende drikk. Jeg har selv laget den maaaange ganger etter at vi fikk oppskriften, og alle som får smake spør om de kan få oppskriften:-)

Ha en fin torsdag!
*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Flotte, flotte, flotte bilder! Så mange koselige og fine detaljer. Den varme drikken både ser og høres spennende ut!
    Hilsen fra Cathrine

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder. Ikke hadde jeg hatt noe imot oppskrift på Mulling Spices;-)
    Klem Elin

    SvarSlett
  3. For et nydelig hjem...
    Gleder meg til å hente posten idag :))

    Klem,kari

    SvarSlett
  4. Jepp. Bladet står på handlelisten...
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Så fine bilder!! Håper jeg får bladet i postkassen idag;))

    hvor har du forresten fått tak i den kule t-skjorta du har på profilbildet?

    Ha en strålende dag!!

    SvarSlett
  6. Mulling space hadde være midt i blinken nå med begynnende forkjølelse, OG nytt blad og ny drikk og en forkjølelse hører jo fint sammen: )

    SvarSlett
  7. Så utrolig lekkert!!
    Flotte flotte bilder...
    Gleder meg til å kjøpe bladet nå!!

    Ha en fin fin dag..

    SvarSlett
  8. Så flink du er !!! Skal sende deg en mail i dag :) Klem

    SvarSlett
  9. Et herlig hjem du har! Skal nok kjøpe bladet.
    Ser frem til å følge deg videre:)

    Klem Tove

    SvarSlett
  10. En flott artikkel, med flotte bilder!!! Birgitte har et nydelig hjem.

    Mvh
    Trine
    Erikas Design

    SvarSlett
  11. vakkert, jeg er sjalu!

    SvarSlett
  12. Heisann Jeanette:)))
    Gjett om jeg gleder meg til å hoppe til køys med nyeste nummer.....det var forresten bare helt rått!Du må ha en herlig jobb:)))))
    toveklem:)

    SvarSlett
  13. Fantastisk bilde av koppene! Farger til å få ståpels av!

    SvarSlett
  14. kjøpte nye nummeret i dag & lar seg inspireres :) vakkert !

    SvarSlett
  15. Kjempefint hjem og nydelige bilder.
    Ha ei strålende helg, klem Sissel

    SvarSlett
  16. Så nydelege bilder og interiør!
    Lekkert!

    Nyt dagen!
    Klem E :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!