Skøytepiknik

Her kommer den andre saken min som står på trykk i BoligDrøm denne måneden.
Vi har vært på skøytepiknik, og jeg skal love deg det var KALDT! Jeg hadde flere lag superundertøy, og to ullgensere:-)
Men vi jobbet superkjapt, faktisk har jeg aldri tidligere klart en slik jobb på så kort tid. Kulda gjør kanskje også hjernen klarere?!
Uansett er jeg fornøyd med resultatet, modellene og stylisten jobbet også intenst, og resultatet ble en fin sak fra en nydelig vinterdag.
Les mer, se flere bilder og få oppskrifter på piknikmat i den nyeste BoligDrøm!













Endelig fredag!
Denne helgen skal jeg forhåpenligvis få utført noen kreative utbrudd. Jeg holder alltid på med mange ting på en gang, så her er det både syprosjekter, maleprosjekter og ryddeprosjekter på en gang. Jaja.
Ha en fin helg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. hvem er den søte lille jenta? ;-)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder Jeanette :)
    Ha en riktig god helg!
    Klem Nina

    SvarSlett
  3. åååh så skjønne bilder, er det et ekte ekorn? :D det var bare utrolig søtt! Og likte fastelavensriset med lilla og hvitt, hvorfor har jeg aldri tenkt på at man kan ha andre farger enn de sedvanlige fargerike...hmm...virkelig et godt tips :) *♥*

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder, og finfint krydder med det supersøte ekornet :)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder - er ekorner real fra den turen! selv om jeg akkurat nå hater snø is og vinter så så det kjempekos ut på tur! ha en finfredag! Nina

    SvarSlett
  6. Det er nydelige bilder- noen sider i bladet jeg virkelig la merke til!
    Kjersti

    SvarSlett
  7. Så koselig dette så ut! :) Å gå på skøyter er gøy... Fine og inspirerende bilder! :)

    God helg!

    SvarSlett
  8. Akk ja - Jeanette - du er og blir dyktig!!
    SOM jeg koser meg med dine bilder!
    Og for et flott profilbilde du har fått også - takk igjen for et inspirerende innlegg - stilfullt, elegant og lekkert - ja det er vel deg i et nøtteskal det!
    Også ekkornet *sukk* nydelig Jeanette - helt nydelig!!
    Ønsker deg en god helg videre!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder som vanlig, alltid noe å "kose" seg med hos deg. Er stadig på "besøk" hos deg, men er ikke så flink til å legge igjen spor etter meg.
    Ha en fortsatt super søndag.

    P.S Det ligger en liten award med en liten utfording og venter på deg inn hod meg (hvis du vil da)

    SvarSlett
  10. Denne reportasjen falt jeg helt for. Så nydelig og stemningsfull.
    Ekte winter wonderland!

    SvarSlett
  11. Du tar utrolig nydelige bilder! Jeg har kikket litt rundt i bloggen din. Mye interessant og mange fantastiske bilder. Disse var stemningsfulle og flotte!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!