Kolonihagen og interiørmessa

Endelig er det nye nummeret av BoligDrøm her!
Jeg har to saker i denne utgaven, her er den første.
Jeg har laget en reportasje fra kaféen Kolonihagen på Frogner i Oslo. Det er et hyggelig sted, med rustikt interiør og mat. Maten der smaker kjempegodt, og alt er nesten helt økologisk.
Les hele saken min og se flere bilder i det nyeste nummeret. Hvis du går inn på  BoligDrøms blogg, kan du vinne en brunch for to på Kolonihagen!














Idag har jeg bare jobbet hjemme hele dagen. Det er mye planlegging i forhold til interiørreportasjer fremover, det er nok å holde styr på! Jeg gleder meg sånn til å besøke alle som har sagt ja, jeg og Kjersti skal reise landet rundt i år:-) Det blir GØY!
Men nå skal jeg straks ut å spise lunsj med mor og søster, det er også noe som må prioriteres innimellom.

*-* Jeanette Bækkevold *-*

PS: Kjersti og jeg skal på Interiørmessa på Lillestrøm i morgen, skal du?
Slik ser vi ut, huk gjerne tak i oss om du vil ta en interiørprat!

Kommentarer

  1. ...Hit skal jeg engang..
    Ser helt fantastisk ut.
    Du får virkelig frem stemningen i bildene du tar Jeanette..
    HERLIG :)

    ..Morro at du og Kjersti skal på Norges turne da*knis*
    Må være morro å ha en slik jobb, sikkert slitsomt,men veeeldig morro og spennende også :)

    Lurer på om jeg kan få lov til å bruke det ene bildet du har tatt i ett kollasj iforhold til en give away inne hos meg?(sukkertøy for øyet i scrable bokstaver på pute)

    Let me know :)

    EN god dag til deg vennnen

    SvarSlett
  2. Der ser SÅ fint ut! Flotte bilder, og herleg stemning! :) Eg gleder meg til nytt blad, held faktisk på å les i det forrige enno, og DET er sjelden eg gjer! Gleder meg!

    Kos deg med familien!
    Klem E

    SvarSlett
  3. Hei,
    Der ser det kjempekoselig ut! Kanskje et sted å besøke neste gang vi bøndene er i Tigerstaden :-)
    God lunsj!
    Cathrine

    SvarSlett
  4. Du er så flink, Jeanette! Håper vi sees på jobb snart vi også :)
    Heidi P

    SvarSlett
  5. For et koselig sted!! Håper det smakte:))
    Dere er bare så søte dere to da!! Kos dere på messa, kanskje vi sees:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!