Mer industristil

I går fortalte jeg om et bruktmarked jeg kom over som hadde en del gamle militæreffekter.
I tillegg til de kule skrinene kjøpte jeg noen kasser.
Det er definitivt mer romantisk enn industristil hjemme hos meg, men jeg syns det er kult med noen elementer.

Denne kassa har vært brukt til minefeltmerking.
Jeg skal ha den i stua og bruke den til oppbevaring.


Kassa kom med innhold.
 (Innholdet er til salgs! Ta kontakt om du er interessert.)



Men det kuleste jeg fant var denne skattekista!

Den er stor og tung og inneholder et (nesten) komplett sjablongsett!

Gjett om jeg skal ha det gøy med disse bokstavene!






*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Så kult da! Sjablongsettet var virkelig et kupp må jeg si!

    Slike minemerker hadde kanskje vært greit å legge ut i huset på morran innimellom, slik at gutta skjønner når de skal trå litt varsomt..hehe


    Klem

    Lotte

    SvarSlett
  2. Hei og takk for hilsen. Skal si du har funnet deg kule ting. Sjablongsetter var bare hærlig.
    Håper året 2011 bringer masse godt for deg også:))

    SvarSlett
  3. Der var du jammen med kjempeheldig:)
    ha en fin fin dag
    klem klem

    SvarSlett
  4. Oj...Skrinet med sjablonene var kult. Blir spennende å se hva du får gjort med dem!
    Godt nytt år forresten! : )

    SvarSlett
  5. herregud, for noen fantastiske funn. Er de minegreiene i blikk? Hvor store er dem? veldig veldig fine :D og sjablongskrinet da, hva er sjansen for å finne noe så fint?? :)

    SvarSlett
  6. så utrolige fine skatter- der ble jeg skikkelig misunnelig gitt!

    liker militærting- og folk ;)

    klem ellemell

    SvarSlett
  7. Jeg har vært inne her og kikka på bloggen din, fant deg på Frilansjournalistene. :) Må si du er dyktig - både som fotograf og blogger!
    Mange kule ting her inne, skal ta meg tid og se meg rundt.
    Og ikke minst så har du oppretta en veldig bra blogg for oss som er frilansere. Takk til deg!

    SvarSlett
  8. Wow, for en skatt i siste kista, heldige du, blir spennende å se hva du finner på med sjablongene;-)
    Klem Elin

    SvarSlett
  9. Fytti for noen flotte ting du har fått tak i:-).
    flott blogg du har, gleder meg til å se på alle bildene dine:-).
    Klem Hilde

    SvarSlett
  10. Så kult! Litt av et kupp :-)
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!