Påskepynt i heimen

Håper påsken din har vært fin hittil!
Her har den vært avslappet (vel, så avslappet den kan bli med tvillinggutter på 3 1/3 måned...) og koselig. Jeg har ikke pyntet all verdens til påske, men noe pynt har jeg da fått opp imellom slagene her.


Disse eggene lagde jeg i fjor, isoporegg fra Panduro, kledd med gamle noteark, limt på med decoupageteknikk (lakklim) og pyntet.

Dette søte egget er fra Kremmerhuset.

Jeg lagde påskeegg til mannen min i fjor (med samme teknikk som de små eggene), og nå har jeg fylt det med godteri.
Gleder meg til jeg skal lage påskeegg til barna mine også. Litt små enda:-)


Og her er mitt eget flotte påskeegg, det laget min svigerinne til meg for et par år siden. 
Som du ser har jeg fylt det til randen. (Ikke noe særlig godtemoms, nei... )


I kveld skal vi ha svigers på middag, jeg holder på å lage helt lammelår for første gang. Er litt spent på om jeg får det til! skal ikke se bort ifra at jeg blogger det, hvis det blir vellykket:-)
Kos deg videre!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Åh så fine egg og påskefint du har!
    Håper kvellen med svigers gikk bra og att ditt påskelamm ble presis så perfekt som man vill att det skal bli! (spesiellt som man har gjester)
    Ha en fin dag i regnet!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!