Nytt i spisestua

God fredag!

Midt oppi bleieskift og amming har jeg rukket å kjøpe nye spisestuestoler!
Det var tilbud på Living for noen uker siden, og da måtte jeg bare hive meg på. Jeg har ønsket meg disse stolene lenge, og de passet perfekt inn! Trekket er av lin. Jeg syns det er så fint at jeg kan kjøpe nye trekk i andre farger hvis jeg skulle gå lei noen gang:-) 

Fine detaljer på baksiden av stolen.

For noen uker siden hadde jeg familien på middag, og da fikk vi innviet stolene. Jeg pyntet bordet dagen i forveien, etter at gutta hadde lagt seg.



Disse kule glassanhengene fant jeg også på Living, hele alfabetet. Et kult alternativ til bordkort!


En liten idé jeg fikk med meg fra programmet "Herlige hjem", en liten dyrefigur på tallerkenen til min lilleniese på 4 år.

Hun fikk også egne lekeglass fra Ikea:-)


* * * *

Nå har kveldsroen senket seg her i huset. Det er spesiellt slitsomt med to små på kveldstid, da er de begge slitne, trøtte og grinete:-) Men nå er de endelig i seng, og mor og far kan nyte litt alenetid. Lurer på om jeg klarer å holde meg våken til Senkveld?!

God helg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. De stolene er så skjønne! De passet så fint til bordet ditt. Enkelt og lekkert pyntet!

    Ønsker deg en herlig helg!

    SvarSlett
  2. Kjempelekre stoler! Så fint du har dekket på!!
    Ønsker deg og dine ei vakker vår helg! Klem :)

    SvarSlett
  3. Veig lekre stoler!
    Ha en fin søndag...
    klme

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!