Klar for fest

På søndag skal vi ha navnefest for tvillingene. Det gleder jeg meg til! Da kommer familie og venner for å feire våre to mirakler:-)
Jeg gleder meg til å ta bilder av det dekkede bordet og ikke minst alle kakene! (Kakemons her, ja.)
Kanskje for første gang i mitt liv ligger jeg faktisk godt an etter skjema.  Jeg er vanligvis av typen som flyr  rundt og stresser som en gal høne dagen i forveien.
Men så har jeg planlagt denne festen lenge også, gutta var ikke store tassene i magen da jeg begynte å kjøpe blåprikkede muffinsformer og matchende servietter. Det er jo når man går gravid man har tid, etterpå har man ikke akkurat fritidsproblemer, for å si det sånn.

Noen småproblemer har det jo vært, jeg kjøpte to skjorter til gutta og den ene er allerede blitt for liten, og den andre er for stor. Hehe. Vanskelig med små babyer som vokser så fort! Så idag måtte jeg ut for å finne nytt antrekk.

 Til og med kjole har jeg funnet! Jeg handler en del på nettet, siden jeg ikke akkurat vanker ned senteret med tvillingvogna. (Enkelt når man har én baby å slenge frem en pupp, IKKE enkelt å slenge frem TO pupper...) 
Da skal man jo ha litt flaks for at klærne sitter bra, og det hadde jeg med denne kjolen. (Det har vært noen bomkjøp...)



 Kjempekule sko, som jeg sikkert klarer å gå i i ca 17 minutter. Men det gjør ikke noe. Da er jeg ihvertfall kul i 17 minutter.

 Og her er søtnosene mine, som nærmer seg 5 mnd nå:-)
(Milian til venstre, Lukas til høyre.)

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Sikker på det blir en fantastisk dag! Så skjønne de er! Smelt smelt...
    Nydelig antrekk og sko! Du blir så lekker!

    SvarSlett
  2. Helt herlige gutter du har!:) Ha en flott navnefest og god helg! Klem

    SvarSlett
  3. De er så nydelige!!!!!!!!
    Og sannelig blir du snerten altså!! Er så enig med deg - blir i alle fall 17 artige minutter :-)
    Ønsker dere en fantastisk fin dag - og jeg GLEDER meg til å se bildene :)
    Klem fra Lokki

    SvarSlett
  4. Masse masse lykke til på navnefesten! Utrolig skjønne små gutter du har, nydelige er de. Kjolen var kjempefin!! God og fin dag ønskes dere.

    Klem fra Annemor

    SvarSlett
  5. Lykke til i morgen :-D
    Kristin

    SvarSlett
  6. Tillykke med det hele ser ud til at have været en kæmpe fest, hvad er du dygtig virkelige flot !

    Ha en god tirsdag !!
    Kram Diana

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!