Pimp mitt nattbord

Som før nevnt er det ikke store prosjektene jeg har tid til for tida, med tvillinger på 4 måneder.
Men det har blitt litt bedre, nå er vi kommet inn i en fin rutine der de sover til ganske faste tider på døgnet. Også har de begynt med en "langlur" midt på dagen på 2-4 timer. Det er utrolig deilig!
Så derfor har jeg fått tid til et lite prosjekt idag!

Nattbordene vi har på soverommet er fra Ikea. Jeg syns de er ganske kjedelige, og kjøpte de egentlig bare i påvente av "de perfekte nattbordene", som enda ikke er dukket opp. Nå har det gått lang tid, og jeg innså at jeg måtte lage de perfekte nattbordene selv!
Vel, kanskje ble det ikke perfekt, men ihvertfall mye bedre:-)

FØR:

Ikea nattbord. Kurven er det jeg som har satt inn, den passet akkurat inn i hullet.

ETTER:


En kjempesøt roseknott.

Og et lekkert gavepapir som jeg fikk for en stund siden, og har spart til en passende anledning. Og den kom idag:-)

 
Jeg tenkte først på om jeg skulle gjøre noe med decoupageteknikk (lakklim) eller kanskje male midten av skapdøren, men så kom jeg på at det var mye kjappere og enklere å bare klippe ut papir og teipe på.
Hele operasjonen tok ca 3 1/2 minutt!
Papiret er festet med dobbeltsidig teip.
Og det beste er at jeg kan bytte ut papiret og variere så mye jeg vil, hvis jeg skulle bli lei!
En veldig enkel måte å fornye på.

Jeg måtte pynte litt på nattbordet, men skal ærlig innrømme at det ikke ser slik ut til daglig.
Jeg måtte rydde vekk en lommelykt, en dorull, en babypysj, en gulpeklut og en bleie.
Men det ble fint, da?:-)


God torsdag, eller hvilken dag det er, ikke vet jeg, for jeg er i permisjon!:-) (*Ammetåka*)

*-* Jeanette Bækkevold *-*




Kommentarer

  1. Hei Jeanette!
    Så flott at alt er bra med deg og fin vesle familie!
    Og så deilig at de sover og at dere har fine rutiner! Flinke dere er :)

    ..Moro at du får tid til litt små prosjekter da! Kan tenke meg det "klør i fingrene" dine ;)

    Ha en fin kveld da!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Hej

    Det er en fantastik idea og ser so flot ud !!
    Kram Diana

    SvarSlett
  3. Så fint det ble:) Da kom gavepapiret til nytte;)Ingvild

    SvarSlett
  4. Akkurat det samme gavepapiret har jeg 20 meter av liggende her i påvente av at jeg får tid til et prosjekt på kjøkkenet mitt :) Det er sååå fint! Godt at hverdagen begynner å falle på plass, rutiner er fint å ha, mine unger sov aldri lenger enn maks tre kvarter på dagtid så kan tenke meg den totimersluren er ganske fin ja ;) *♥*

    SvarSlett
  5. Nydelig og enkelt da! Det er ikke mye som skal til før man plutselig står å ser på et nydelig møbel man vil vise frem! ;)

    SvarSlett
  6. Det ble rålekkert :)
    Jeg får snart sette igang med våre nattbord.
    Vi har kjedelige nattbord i furu, planen er å male de hvite og nye knotter er allerede kjøpt inn :)

    God helg:)

    SvarSlett
  7. Så søtt det ble. Jeg er også en fan av å bruke dobbelsidig tape på slike prosjekter, for jeg ombestemmer meg så fort.

    Ha en fin søndag

    Klem
    Lotte

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!