Babyblå sommer

 Jeg er litt i post-navnefest-modus etter festen på søndag, så jeg har pyntet litt med babyblått hjemme.
Jeg har igjen en del stearinlys og kubbelys, blant annet.
 Jeg syns den babyblå/ isblå fargen er så nydelig, så jeg har bestemt meg for at det skal bli "sommerfargen" her hjemme. Jeg har vanligvis ikke så mye farger, det går mest i sandfarget, beige og hvitt. Men det er jo fint å variere, og gøy å bytte litt på sesongene.

 De små figurene kjøpte jeg nesten med en gang jeg fant ut at jeg var gravid, og de sto på marsipankaka.
Den søte flasken fant jeg i en blomsterbutikk, og den hadde vi blomster i på festbordet. 

 Så da starter jakten på babyblått stæsj, gleder meg til å "somre opp" stua!



Idag har det virkelig vært en vakker sommerdag, vi har gått tur i sola:-)
Avsluttet dagen med reker, salat, lakserull og jordbær. Ekte sommermat! 

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Blått og rosa som gjelder her også, skjønner farger på denne tiden!!

    Ha en fin helg -
    Klem jatte :)

    Pssst, gavedryss hos meg nå - bli med da vel!

    SvarSlett
  2. Forstår godt at du kjører den lekre fargen gjennom sommeren!
    DU så flott Jeanette navndagsfesten var - koste meg gjennom innlegget under!!
    Må der ha fortsatt god sommer - og jeg venter på å nå Nirvana - eller hvitløkhøyder... - her denne uken, jeg gleder meg SÅ til den kommer!
    Takk for at du kom med gode råd!
    PS - har hermet navnet altså - det er allerede snakk om når hvitløken kommer - DA skal jeg slappe av da :-)
    Varm klem fra lokki

    SvarSlett
  3. Så søtt =) Babyblått passer superfint til sommerfarge. Selv bruker jeg ofte turkis og blå fargetoner, synes det er friskt og fint.Ha en strålende dag og takk for titten her.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!