Nytt interiørmagasin og Anettes hus!

Idag er dagen jeg har gledet meg til lenge, det nye interiørmagasinet
BoligDrøm
er ute i butikkene!

Jeg fikk mitt eksemplar i postkassa på fredag, og det er veldig gøy å se reportasjene mine på trykk, endelig!
Jeg liker bladet veldig godt, det er en fin blanding av interiørstiler, med base i det romantiske/nostalgiske.
Bladet har også mat- og hagestoff, så her er det noe for enhver.
Akkurat nå koster det kun 35 kr, så løp og kjøp:-)


Jeg har to reportasjer på trykk i BoligDrøm, den første er fra Anettes hus.
Anette er en av Norges definitivt største interiørbloggere, hun er vel en slags kjendis i blogglandia:-)
 Vi var så heldig at vi fikk komme på besøk, og siden BoligDrøms første utgave er et julenummer, måtte vi lage jul i september! Men for å være ærlig så tror jeg ikke Anette akkurat hadde noe imot det altså, er det noe vi interiørbloggere elsker, så er det jo JUL! (Les: Stæsj!)
BoligDrøm har en egen blogg, og der kan du se "behind the scenes". Besøk BoligDrøm-bloggen.

Se flere bilder i det nye nummeret:-)




















*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. ..en "kjendis blogger" jeg ha gått glipp av*ler*
    Ikke hørt om henne engang jeg, så nå ILER jeg inn på bloggen hennes :)
    Du tar nydelige bilder Jeanette..
    HERLIG :)

    ..Og alltid morro med nye magasiner
    *liker*

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder fra min nabos hus!! Hun har virkelig et nydelig hus og jeg angrer veldig på at jeg ikke selv bygget et hus i denne stilen.

    Du har virkelig gjort en flott jobb med å formidle den rolige og koselige stemningen og jeg tror de fleste som ser dette vil ønske at de selv kunne gi barna sine en så flott jul.

    Bra jobb til dere begge!!! Gleder meg til å lese gjennom bladet, når jeg kjøper det etter jobb i dag :)

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg til å lese bladet. Fantastiske bilder fra Anettes hjem. Vanskelig å ikke like bloggen hennes. Ønsker deg en flott uke
    klem Yvonne

    SvarSlett
  4. Flotte bilder fra et utrolig lekkert hjem !!
    Gleder meg til bladet dumper ned i postkassen :)

    Klem,kari

    SvarSlett
  5. Åh, så fantastisk!! Gleder meg til å kjøpe det når jeg går ut :D fantastisk!!

    SvarSlett
  6. Kjempelekre bilder! :) Bladet ligger klart til lesing, gleder meg! :D

    SvarSlett
  7. BoligDrøm er veldig fint, og særlig reportasjene med dine bilder! :-)

    SvarSlett
  8. Flotte bilder, og veldig morsomt så se anettes hus sett med dine øyne.. litt anderledes enn sånn jeg har sett det gjennom Anettes øyne :-) Gøy...Men sånn er det jo alltid...Jeg har vunnet et års abo på boligdrøm..gleder meg til jeg får det..blir gøy å se denne utgaven og de kommende.:-)

    SvarSlett
  9. Kjempe fine bilder fra anettes hus!!

    Du er virkelig dyktig. Det er en fryd å se på bildene.


    Liv ;O)

    SvarSlett
  10. Gratulerer! Var og laga ei ny reportaje i dag, og fekk med meg bladet heim frå Narvesen! Billeg var det også ;) Anette har det så kjempefint, og er ei så flott dame!

    Nyt bladet og arbeidet ditt,
    god klem!

    Elin :)

    SvarSlett
  11. Tusen takk for knall-kjekt besøk og kjempe-fine bilder, Jeanette:))

    Vil ønske deg en riktig fin førjulstid!!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  12. Hei Jeanette og gratulerer med flotte bilder. Jeg kjøpte bladet idag og syntes boligreportasjene var fine. Må være gøy å ha en sånn jobb som du har:)) Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett
  13. Hei ;)
    Gleder meg til handleturen i morra, da er bladet med i handlekurven:) For en flott billed serie du har laget, J Grattis!
    Ønsker deg en fin uke!
    Klem Linda

    SvarSlett
  14. Vakre bilder du tar:)
    legger meg gledelig til som følger i bloggen din:)

    klem ellemell

    SvarSlett
  15. Bladet ble så flott!!

    Kjempefine bilder fra Anettes 'DRØMME' hus!

    Du er superflink Jeanette :))

    SvarSlett
  16. Nydelige bilder du har tatt fra Anettes hus. :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!