Astri Thomas' fargerike hjem

Nå har det stått stille i noen dager her på bloggen min, og det er kun en grunn til det:
Tid.
Det har, om mulig, vært enda mer hektisk enn vanlig.
Forrige søndag reiste jeg til London på jobb, og var ikke tilbake før onsdag kveld. Så var det full fart med møter og workshops i regi av Frilansjournalistene, som er et lokallak i NJ. (Norsk journalistlag)
Og tror du ikke jeg klarte å bli valgt inn i styret, du da? Joda.

Lørdag var min første avslappningsdag på to uker, og godt var det! Nå satser jeg på at jeg får til litt fritid fremover, det er jo straks julekos i vente!

* * *

I forrige ukes Allers (uke 44) kunne du se min og Kjersti Lunnan Aass' reportasje fra Astri Thomas' fargerike hjem.
Astri er stilkonsulent, og for mange kjent som den som introduserte at du enten var "høst", "vår", "sommer" eller "vinter".
Hun ELSKER farger, og hjemmet hennes er preget av det. Jeg kjenner ingen andre som har limegrønt kjøkken! Astri er en tøff dame.












God mandag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Flotte bilder Jeanette..
    Av et spenstig og delikat hjem :)

    ..Tid er ikke alltid på vår side..Sånn er det nå bare..
    Koselig å titte innom deg iallefall :)

    Ha en super fin kveld

    SvarSlett
  2. Herlege bilder, og knallfargar! :) Tøff dame, ja! Håper du får bedre tid framover, det gjer godt å kunne puste heilt ut og heilt inn igjen! Eg solgte 4 heilsider med interiør- reportasjer til Sunnmørsposten i Ålesund i dag :) Må overbevise med den første, og er nok litt nervøs i kveld? Men gleder meg mest!

    Ynskjer deg ei flott veke!
    Klem E :)

    SvarSlett
  3. så fine bilder :D Noenganger har man ikke tid til alt, men det er fint med et lite knyst innimellom :)

    SvarSlett
  4. Jeg husker at jeg ble analysert på 80tallet og ble "vår". Bruker faktisk litt den kunnskapen enda :D Astri Thomas er jammen meg flottere nå enn hun var dengang, den som kunne være så heldig å holde seg så godt. Flotte bilder som viser hennes (og hjemmet hennes) personlighet til fulle. *♥*

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!