Litt kjøkkennytt

Kjøkkenet er et oppussingsprosjekt hos oss, men foreløpig finnes det hverken tid eller midler til det.
I mellomtiden pynter jeg så godt jeg kan:-)


Det nye, gamle kjøkkenbordet mitt har fått ny duk. Salg på "Himmelrommet"!


Kryddersettet og den lille skålen er kjøpt på bruktmarked.


I sommer kjøpte jeg denne søte hylla på loppis. Den var trehvit, så den er malt og pusset.

Papperkakeformer i sink fra Himmelrommet.

Den søte, lille boksen er gammel, den har jeg fått av min farmor:-)

Kjøkkenredskapene er fra loppis.


Og tilslutt: Ny gardin fra Jeanne d'Arc living!

Ønsker deg en strålende lørdag kveld!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Så søtt med de små hvite marengsene *♥*

    SvarSlett
  2. Veldig koselig, jeg likte så godt den søte duken på det litt grove bordet, ja, også den flotte gamle boksen. Klem : )

    SvarSlett
  3. LEKRE DETALJER PÅ PLASS! GOD SØNDAG! SIGNE

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!