Bloggernes julebord

Som jeg fortalte i går er det nye interiørmagasinet BoligDrøm nå ute for salg!
Den andre reportasjen jeg har på trykk handler om tre flinke matbloggere!
De dekket hvert sitt julebord, og dette er altså grunnen til at jeg har feiret jul siden september:-)
(Lang trykketid, vøtt!)

Den første matbloggeren er Line med denne bloggen.
Hun bor i et stort, koselig hus i Tjodalyng. Line er en superhyggelig dame som lager d-r-i-t-g-o-d karamellpudding! (Gjett hvem som spiste opp fotomotivet! Noen fordeler må vel en matfotograf ha?!)
Ribbe hadde hun også laget, selv er jeg veggis, men den så nydelig ut:-)
Bordet hun hadde dekket var lyst, klassisk og romantisk.
(Se bilder fra bak kulissene HER)







* * * * * * * * * *

Den andre matbloggeren heter Gry og bloggen hennes finner du HER.
Gry bor i Bodø, så vi fløy opp dit ene og alene for å fotografere hennes vakre julebord:-)
Det var verdt det!
Makan til skjønn dame skal du lete lenge etter.
Der smakte jeg også lutefisk for første gang. Gry serverte omtrent alt som går an å servere til lutefisk, tror jeg, og jeg foretrakk sirup og brunost. Og ja, jeg likte det! (Men jeg elsker det ikke.)
Gry er superkreativ, og lager blant annet englekyss med roseblader. Oppskriften får du i bladet.
(Bak kulissene HER)








* * * * * * * * *

Til slutt besøkte vi Hege i Oslo, bedre kjent som Pepperkverna.
Hun bor i en hyggelig leilighet, med verdens kuleste hundetapet i gangen og peis på kjøkkenet! (Åååå!)
Hun hadde dekket et nydelig, nostalgisk julebord og serverte pinnekjøtt.
Hege er frankofil, hun har til og med feriehus i Frankrike. Hun lærte meg å lage nydelige, ovnsbakte tomater til å ha i salater. Det har jeg laget mange ganger siden jeg besøkte Hege!
Men i BoligDrøm gir hun deg julemattips.
(Se bilder fra bak kulissene HER)









Se flere bilder og få alle oppskriftene i det nye BoligDrøm!


*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Å så flotte bilder!!
    Tusen takk for alle de fine ordene,
    blir jo rent flau...
    Har vært borte 2 dager med jobben,
    så har først nå fått kost meg bladet!
    Stor klem Gry : )

    SvarSlett
  2. No blei eg svolten av heile greia! :))) Vakre bilder, og så masse nydeleg mat!

    Klem E :)

    SvarSlett
  3. Skjønner at jeg må løpe og kjøpe dette bladet. Helt nydelige bilder du har tatt!! Veldig inspirerende.
    Ha en herlig kveld.
    Klem Marie :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med flott blad. Jeg har fått en eske med magasiner i butikken siden jeg annonserer der, og jeg kan melde stor interesse for bladet og mange begeistrede kunder. jeg personlig syns også bladet var kjemefint. Det omhandler jo akkurat den stilen jeg liker;) Også så kjekt å lese om forskjellige medbloggere som jeg "kjenner" fra før.
    har hatt blogg i 2 år selv så kjenner mange i blogglandia.
    Kjemphyggelig om du vil komme på besøk;)
    Ha en herlig kveld.

    SvarSlett
  5. Så mange nydelige bilder, likte spesielt godt det hvor rosen speiler seg i potetskjeen og de tre musene som har gjemt seg i skuffen til kaffekverna, herlig! Gleder meg til å lese bladet, skal kjøpe det i morgen *♥*

    SvarSlett
  6. Hei, bladet er så fint. Jeg fikk det på IKEA forrige uke. Bare elsket repotasjene om bloggerne, det burde jo være fast i bladet, slike bloggebesøk. Jeg gleder meg til neste magasin.

    SvarSlett
  7. Slumpet over dette nye magasinet da jeg sto i kø på Rema og lot øynen hvile på interiørbladene.. :)
    Virkelig et flott magasin med både interiør og oppskrifter. Så koselig at bloggerne deltar.
    Gry har jeg vært så heldig å møtt irl <3 Virkelig en kreativ og hærlig dame!

    Gleder meg til nye reportasjer fra deg :)
    klem fra Anneli <3

    SvarSlett
  8. hei ønsker deg god jul på forhånd og du kan sjekke denne sidenfor julebord. det ville være en flott kveld ...

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!