Magisk julemarked

Denne uka har jeg hatt mange julereportasjer på trykk, den siste i rekken er en reportasje fra Julemarkedet i Tivoli, København. Den står på trykk i det nyeste Mamma.
Der har jeg også tatt noen bilder fra julemarkedet i Tallinn, Estland. Les om Tallinn HER.

Det er en magisk stemning på Tivoli, spesiellt når det er blitt mørkt og tusenvis av lys blir tent. Det er som å rusle rundt i en julefilm! Små boder selger alt fra kule metallskilt til hjemmestrikkede ullsokker.
Dessuten kan du kjøre karuseller og spise nybakte julekaker.
Les mer og se flere bilder i Mamma!


















Denne uken har vært hektisk, som vanlig, men nå reiser jeg straks på hyttetur med gode venner!
Det er deilig å komme seg litt bort, selvom jeg må jobbe bittelitt på lørdagen:-)
Skal blant annet en tur innom Hadeland glassverk, der er det veldig fint.
Ha en riktig god helg, og kos deg med første advent!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Nydelige bilder du viser, elsker denne stemningen som er i Tivoliet, magisk:))
    Ha en flott helg
    Klem

    SvarSlett
  2. Å så vakre bilder! fikk julesteming og gleder meg til neste uke, da skal Karoline(min datter) og jeg på julemarkeder i Berlin!
    Ha en vakker adventstid! Klem : )

    SvarSlett
  3. Titter innom deg for å ønske deg en strålende flott adventshelg - kooos deg masse!!
    Flott bilder fra Tivoli i København :)
    Klem fra

    SvarSlett
  4. Älskar Tivoli och Danmark! Så otroligt stämningsfullt vid juletid. Hoppas du har en trevlig "hyttetur".
    Kram Pia

    SvarSlett
  5. wow så flotte bilder, fikk skikkelig lyst til å oppleve førjulsstemning i Tivoli nå. *♥*

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!