Nøttedilla

Da var det søndag igjen, helgen går så fort! Håper du har hatt en fin helg:-)
Jeg må jobbe litt idag for å rekke en deadline, og da er det godt å ha noe å trøste seg med.
Har fått HELT dilla på yoghurtnøtter!
Jeg kan bare ikke skjønne at jeg (som er ganske godt bevandret i godteriverden, for å si det sånn) ikke har oppdaget denne før!
Det er altså en nøtt, gjerne forskjellige typer som hasselnøtt, cashew, peanøtt, mandel osv som er dekket med... Ja, yoghurt. (Strengt tatt er det vel sukker, men det høres myyyye sunnere ut med yoghurt!)
Du bare MÅ prøve den!

Riktig god søndag til deg!
Og mens jeg jobber i Photoshop koser jeg meg litt med denne gode, gamle:

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Ah... du har oppdaget en av mine favoritter :-) Personlig synes jeg Nøttefabrikken har de beste yoghurtnøttene. Og min favoritt er mandler. Og jo ferskere, jo bedre. Superdigg!!!! (men som du sier - ikke spesielt sunt) Jeg har også vært kjent for å spise yoghurten av mandelen når jeg er ekstremt søtsugen...(for å spare kalorier...her snakker vi logikk liksom) NAM :-) Kos deg! Kanskje vi ses på trening til uka? Marita

    SvarSlett
  2. Hehe, godt vi er flere:-) Ja jeg må jo trene av meg disse yoghurtnøttene, så vi sees sikkert denne uka!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Takk for besøket på bloggen min. Koselig blogg du har! :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!