Bryllup i morgen!

God fredag!
Det har vært nok en hektisk uke. Mandag og tirsdag reiste jeg og journalistkollega Kjersti rundt i Nordmøre og besøkte vakre hjem som helt sikkert snart kommer i et interiørmagasin nær deg!
Vi møtte fire hyggelige damer som tok oss imot med åpne armer og ryddig hus:-)
Takk til dem!

I morgen er det tid for bryllup!
Jeg skal gifte bort min beste venninne Stine. Og h-e-r-r-e-g-u-d som jeg har styra for å få tak i kjole...
Jeg var innom seks kjøpesentre i Oslo og omegn, samt flere handlegater, uten hell. For det første er det ikke så mye der ute i butikkene nå, det er salg for å få ut sommervarene, mens nyhetene enda ikke har kommet inn.
For det andre har jeg "ny" kropp, både mage og pupper vokser, og DET er ikke bare-bare! (Jeg er tvillinggravid.)
Mange fine kjoler, ingen som er fine på MIN kropp. Ææææ!

Tilslutt endte jeg faktisk opp med en kjole jeg allerede hadde i skapet... Hmpf.
Saken er den satt som et skudd, selvom denne lille saken altså ble kjøpt på salg i fjor til 199,- eller noe sånt.
Så isteden gikk jeg til innkjøp av nye sko (som jeg selvsagt er usikker på om jeg klarer å gå i, men de er fryktelig kule!), veske, sjal og smykker.

Ellers er både gave og tale i boks, så da er det bare å glede seg til morgendagen:-)


Ønsker deg en riktig god helg!

*-* Jeanete Bækkevold *-*


Kommentarer

  1. Nydelig alt sammen.....
    kos deg masse..
    klemklem

    SvarSlett
  2. For en nydelig kjole og vesken og skoa og!
    Wow skal du ha tvillinger?
    Så spennende!
    Grattis og kos deg i morra ;)

    SvarSlett
  3. Du har matchet sammen et perfekt bryllupsantrekk synes jeg - helt nydelig ;o) Gleder meg til å se vakre hjem fra Nordmøre! God helg, og kos deg masse i morgen!

    SvarSlett
  4. oi du kommer til å bli vakker :)
    råflotte sko!
    Masse lykke til i morra :)

    Ha ei ellers flott helg!

    Klæm

    SvarSlett
  5. Du blir no bærre lekker!!
    Kos deg masse masse og ha en finfin dag imorgen - og du de skoa...*dån* kjempelekre!! Om ikke annet er de stilige å holde i hånden også - om de skulle bli helt for gæli å gå i mener jeg :)
    Varm bryllupsklem til deg - fra Lokki

    SvarSlett
  6. Nydelig blir du! :-)

    Lykke til i morgen.

    SvarSlett
  7. Kjolen var helt nydelig Jeanete, og tilbehøret lige så..Ha en flott dag:)

    SvarSlett
  8. Nydelig kjole, sko og tilbehør!! Du kommer til å bli så fin.
    Og litt på etterskudd, må jeg gratulere så utrolig masse med tvillinggraviditet. Så glad på deres vegne :)
    Goklem Marie

    SvarSlett
  9. herligheten... for et par nydelige sko!! ...ja og vesken!! Og kjolen... :-)
    Takk selv for et kjempehyggelig besøk!! ;-)
    Lykke til med tale m.m.
    Kristin fra Bøfjorden

    SvarSlett
  10. ...og nå har jeg inne på hjemmesiden din og sett alle de fine bildene og reportasjene du har laget av bl.annet interiør. Det var da jeg skjønte hvor lite jeg har å stille opp med...ja ja, gjort er gjort:-D Hyggelig var det i allefall !!
    God helg!
    kristin

    SvarSlett
  11. Du får ta med deg ballerina sko da vettu;) så er du helgardert:) Lykke til i bryllup da:)

    SvarSlett
  12. Du vår varr smashing i kjolen, stykkene, vesken og ikke minst skoene! Fiende flott! Var så trivelig å ha dere her! Så trivelig! Ha en fin ny Mandag og en ny fin uke! Klem til deg fra meg!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!