Ny kjøpmannsdisk i hus

God fredag!
I sommer fikk jeg endelig den nye kjøpmannsdisken min!
Den ble bestilt på Living i påsken (!) og kom i midten av Juli... Laaaang ventetid, med andre ord. De har samme kjøpmannsdisk på Home & cottage også.
Jeg syns den er så utrolig kul! Også er den praktisk, med masse skuffer der man kan gjemme alt mulig drit!

Den har foreløpig fått plass under vinduet i stua.

Jeg har enda ikke fått fylt i alle skuffene, men her er det plass til mye!

Gardinene må jeg gjøre noe med, som du ser, kanskje jeg ikke skal ha gardiner i det hele tatt?

Disken er herlig rustikk!
 (Mannen var ganske lunken til den, men han vender seg til det meste når det har gått litt tid. Han har fått en helt egen skuff til mannesakene sine, og det tror jeg han var ganske fornøyd med.)

En ny klokke er kjøpt inn for anledningen, den passet perfekt.


Her skal helgen skal brukes til både rydding og planlegging.
For det første har jeg en helg haug med prosjekter jeg ikke kommer til å klare å fullføre nå som jeg er gravid, så jeg må tenke ut et lurt sted å plassere det så lenge. Det er blant annet en garasje full av loppis-møbler... Hjelp!

Og for det andre har vi planer om oppussing av både kjøkken og bad, og alt selvsagt før tvillingene våre kommer til verden! Jeg er nå fire måneder på vei, så vi begynner å få knapt med tid. Men mandag går turen til Ikea, jeg har et håp om at vi klarer å bestemme oss for kjøkken da.
Krøss fingra for oss!

God helg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Den er så fiiin!
    Passer jo utrolig godt hjemme hos dere :)
    Ikke overraskende at dere måtte vente lenge...

    Lykke til med mange prosjekter før miniene kommer :)

    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nytt møbel ;o))) Den kjøpmannsdisken er såååååå fin...ønsker meg den jeg også ;o)
    Kjempe fin klokke også ;o)))
    Nyt helgen ;o)

    Klemklem

    SvarSlett
  3. Så fin kjøpmannsdisk! Og så kjekt med masse skuffeplass :)God helg!

    SvarSlett
  4. Sukk og stønn! En sånn en skulle jeg ha hatt i svingenhuset! Helt nydelig! Passet så fint inn hos dere! Virkelig flott! Loppiswne står seg til etter at tvillingene er innkommet, kos deg og nyt! Spennende med nytt kjøkken og bad :) God helg! Klemmer

    SvarSlett
  5. Gratulerer med kjempefin benk! klokka var jammnen ikke dum den heller :) L I K E R

    SvarSlett
  6. Kjøpmansdisken er flott :)
    Jeg hadde hengt opp ei liftgardin istedet for gardiner der, siden den er såpass høy :)

    Ønsker deg en super helg :)

    klem!

    SvarSlett
  7. Så fin kjøpmannsdisk og veldig lurt med egen manneskuff!!
    Jeg kjøpte en på finn før sommeren og pusset den opp, men den har dessverre ikke nok skuffer til at mannen får en egen (enda).

    Havnet innom her tilfeldig og ble sittende å lese - gleder meg til å følge deg videre :)

    SvarSlett
  8. Lekker kjøpmannsdisk og flotte bilder !
    Leste at du venter tvillinger - så gøy da :)

    Ønsker deg en god helg !
    Klem Birgit

    SvarSlett
  9. Superfin kjøpsmanndisk, og så praktisk også :-).

    SvarSlett
  10. Fantastisk møbel...kanskje du skulle spare et par skuffer til smukker og våtservietter;)Kjekt å ha for hånden vet du:)

    Lykke til med alt!

    Stooor klem!

    SvarSlett
  11. Hei Jeanette ! ♥

    For en utrolig tøff kjøpmannsdisk, skulle gjerne hatt en slik selv. :) Men fy for en lang ventetid. Og når vi er inne på ventetid vil jeg gratulere deg og din kjære med svangerskapet. ♥ Så utrolig koselig å høre at dere skal få tvillinger. :) Barna er virkelig den største gave man kan få. ♥ Gleder meg til å følge med framover. :)

    Jeg har vært veldig dårlig på å kommentere i sommer, men leser gjør jeg. ;) Satser på å bli flinkere utover høsten.

    Masse lykke til ! ♥

    Stor klem fra Anette

    SvarSlett
  12. Dere rekker sikkert helt fint å få pusset opp om dere begynner nå, du vet vel helt sikkert hva du vil ha..og det er det som tar mest tid å finne ut, heier på dere!! :)
    (Holder på med samme prosjekt selv,oppussing og graviditet..puh! Hurra for flinke mannfolk!!)
    Kjempetøffe nye innslag i heimen!!

    Masse lykke til med alt!! :)

    SvarSlett
  13. Hei på deg.
    For en lekker kjøpmannsdisk du har fått i hus!
    Mange praktiske skuffer, og så smart med en egen manne skuff ;)
    Ønsker deg en riktig fin tirsdag!

    SvarSlett
  14. Hei, den kjøpmanndisken har vi også. Den er praktisk og helt nydelig, liker den kjempe masse. Vi har den i gangen. Grattis å håper dere blir like fornøyde som oss. Ha en fin søndag ; )

    SvarSlett
  15. Åååå:D Den er så lekker:D Leker litt med tanken på å ha den på det ene badet i vårt fremtidige hus. Nesten litt for galt å kutte hull i den, men tror ikke jeg har plass noen andre steder;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!