Lekkert i Langhus


På fronten av det forrige Bonytt (litt sent ute med blogging her!) kunne du se min og journalist Kjerstis nyeste sak!
Det er en reportasje fra Christine Sveens hjem i Langhus. Christine har DENNE bloggen, hun er en superkreativ dame som designer sine egne tapeter, bilder og kort.
Dessuten har hun et veldig spennende hjem!















* * * * *

Tusen takk for alle søte og rørende kommentarer de siste dagene, jeg rekker ikke å svare alle, men vil dere skal vite at jeg setter pris på hver eneste lykkeønskning! Jeg legger de i hjertet mitt:-)
Ønsker deg en god helg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Fine bilder som vanlig! Du er best, Jeanette! :-))

    SvarSlett
  2. Kjempeflott artikkel - jeg leste den helt først! ;)

    Gratulerer med to x huleboer!! :)))

    SvarSlett
  3. Den reportasjen var veldig fin! Flotte bilder!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!