Dørskilt og hverdagsmagi

God torsdag!
Torsdag er husarbeidsdag her i huset, men istedefor å støvsuge og rydde kom jeg plutselig på at jeg må jo blogge! (Alt for å hale ut tida, ja...)

Kreativiteten er ikke helt på topp for tida, og det henger sammen med den manglende energien som den tidligere annonserte tvillinggraviditeten krever:-)
Men litt har jeg da fått gjort. Som å lage ferdig dørskiltet jeg begynte på i våres en gang.

Bokstavene er en blanding av kjøpte og selvlagede, og et stykke drivved er bakgrunnen.


Det ble ganske fint, om jeg får si det selv!:-)

* * * *

Tilslutt idag vil jeg gjerne få dele litt hverdagsmagi med dere. I går var vi på ultralyd og fikk se tvillingene våre i magen. Det er like spesiellt hver gang!
Tvillingene, uke 13:


Ha en fortsatt flott kveld, nå får jeg vel bite i det sure eplet og innlede et forhold med støvsugeren...

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Helt fantastiskt at få se!! Lykke til fra Mette som siden lenge har följt din blogg :-)

    Ha en fortsatt fin dag o kveld.

    SvarSlett
  2. Weeee!!!!
    Herlig at du vil dele dette med oss!

    ...& kreativt og personlig dørskilt :)

    SvarSlett
  3. Kjempekult dørskilt du har laget! Det likte jeg kjempegodt:)
    Og lykke til med tvillinggraviditet. Kjempespennende:)

    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  4. for et stilig skilt! OG gratulerer så mye med to små i magen!

    klem beate

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med to i magen, herlig!! Jeg har en liten jente på 10 dager ved siden av meg her, du har MYE å glede deg til.. Både i svangerskapet, fødselen og tiden etterpå!!

    Stilig dørskilt, kreativt!!

    SvarSlett
  6. åh det skiltet var kjempe stilig :))

    SvarSlett
  7. For et herlig skilt! Absolutt en ide til hytten ved sjøen! Fikk visst ikke med meg innlegget om at du venter tvillinger jeg.... men så koselig da! Håper formen er litt bedre nå! Har savnet innleggene dine de siste ukene, for de er så inspirerende!

    Klem
    Lotte

    SvarSlett
  8. For et kuuuult skilt!! :D Ikke bli sint hvis jeg låner ideen? ;) hiihii

    Ååååh..tvillinger i magen<3 Så utrolig koOs! Håper du nyter tida nå, og at du slapper av:)

    Klem

    SvarSlett
  9. Så spennende! Tenk at du skal ha tvillinger!
    Jeg har ei kusine som blogger og har tvillinger,http://eikerota.blogspot.com/ ho har to til, så det er ganske travelt.
    Dørskiltet ditt ble kjempefint.
    Ha ei koselig helg! Klem :)

    SvarSlett
  10. Kjempe STILIG skilt....LOVE it...
    ja,du får ta en svingom med støvsugern:)
    ha en fin fin helg
    klemklem

    SvarSlett
  11. FOR et lekkert dørskilt, lekkert sånn som bare du kan :)
    Men fine du - GRATULERER med tvillinger i magen!! SÅ koselig!!
    Og takk for at du delte ultralydfilmen, det er første gang jeg har sett det på en jeg "kjenner" :) Jeg gleder meg så med dere og ønsker deg mye god hvile Jeanette! Ta riktig så god vare på deg selv og de små - og du den støvsugeren... den går ingen vei ;)
    Håper du får en fin uke!
    Varme klemmer fra Lokki

    SvarSlett
  12. Oj, GRATULERER sååå mye :)
    Så mye du har å glede deg til :) Håper formen er fin :)
    Kjempestilig og kreativt skilt !!!
    Ha en skjønn dag :) Klem :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!