Nytt interiørmagasin og give away!


Her er det splitter nye interiørmagasinet Studio!
Det er Norges eneste interiørmagasin som fokuserer på små leiligheter. Perfekt for deg som ikke har så stor plass og trenger inspirasjon:-)

Jeg er så heldig at jeg får lov til å lodde ut 5 stk halvtårsabonnementer på Studio!
Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar på dette innlegget, og du er med i trekningen. (Hvis du ikke har blogg selv, må du huske å legge igjen epostadressen din!)
Trekning onsdag 19. oktober!

* * *

Kollega Kjersti Lunnan Aass og jeg har en reportasje på trykk i den første utgaven!

Vi var på tur i Trondheim i sommer, og da var vi blant annet på besøk hos et hyggelig samboerpar som het Edina og Kristian.
Leiligheten var lys og lekker, og Edina er skikkelig flink med interiør. Så flink at tilfeldighetene ville det slik at hun ble en av de faste spaltistene i Studio.
Vi storkoste oss på besøk hos samboerparet, og det var ikke bare på grunn av den lekre leiligheten, de disket opp med både tapas, dessert OG kake. Jeg var så mett når jeg dro derfra at jeg hadde problemer med å gå ned trappa:-) Ikke hver dag at vi får slik servering, gitt! Flaks for oss at det var dagens siste jobb. Tusen takk, Edina og Kristian:-)
Edina har egen blogg, den kan du besøke HER.

Se hele reportasjen og flere bilder i den aller første utgaven av Studio!




















Fin onsdag til deg og lykke til i give away'en!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Så gøy med ett nytt blad - kjekt med insirasjon og nye idèer :)
    Vil selvfølgelig være med å prøve lykken :)

    Klem Birgit

    SvarSlett
  2. Jeg er med!
    Så fine bilder, kan tenke meg det var gøy å være med på det!
    Masse nydelige detaljer!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Jeg er også med :-)!! Kjempefine bilder!!!

    Hilsen Mette

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Jeg vil være med :)
    Vil vinne det til moren min som nylig har kjøpt seg en liten leilighet :)

    Klem Fride

    Mail: Fride.reiten@gmail.com (i tilfelle den ikke synes på google kontoen)

    SvarSlett
  6. Dette bladet ser så kult ut, jeg er gjerne med på trekningen :)

    SvarSlett
  7. Nytt blad må prøves ut! Kanskje jeg er så heldig å vinne det også :)

    SvarSlett
  8. Alltid spennende med nye interiørblader og etter å ha sett disse bildene, ser det lovende ut :))
    Jeg er med..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  9. Oi, spennende med nytt blad. Jeg har ikke fått sjekket ut dette enda! Krysser fingrene for å vinne :)

    Ha en fin dag :)

    /Kristine
    (k_stordal@hotmail.com)

    SvarSlett
  10. Jeg vil lvære med på LOTTERIIII!
    Vil og ha STUDIO!
    Har selv møtt fine Edina, hun er så flink!
    manu

    SvarSlett
  11. Alltid spennende med nye interiørblad, så dette ble jeg nysgjerrig på :))

    Mvh Sylvia

    SvarSlett
  12. Gleder meg til å lese dette :-)

    får ikke til å legge komentar med googlekonto.....
    hm...noe er feil

    Carpe diem

    jeanbrus@online.no

    SvarSlett
  13. bladet er i hus og jeg gleder meg til å sette meg ned etter at guttene er i seng, og jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av ett abonnement.

    SvarSlett
  14. Jeg blir gjerne med :-D
    Har ikke fått lest bladet enda desverre, men gleder meg til å lese!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  15. Flotte bilder. Så gøy med nytt interiørblad. Blir gjerne med på trekning.

    SvarSlett
  16. Oi oi oi oi !!! Dette MÅ jeg vinne!!! Jeg har meldt meg på to andre give aways med Studio-abonnement som gevinst!!! Men jeg vant ikke!!! Bu huu.. Så nå krysser jeg fingrene hardt hardt hardt!!! hi hi :)

    Og forresten: Gratulerer med en fantastisk fint blad!!! :)

    SvarSlett
  17. Dette vil jeg gjerne være med på!

    SvarSlett
  18. Jaa,jeg vil være med :) Alltid gøy med nye interiørblader. Perfekt for meg med liten leilighet!! Mange fine bilder kusine Jeanette :)

    E-mail: stinebr@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Supert med interiørmagasin som fokuserer på små leiligheter! Jeg er også med.

    Hilsen Gry

    SvarSlett
  20. Jeg prøver lykken! Første nummer ser lovende ut, så et helt år må jo være en gave :)

    SvarSlett
  21. Jeg vil være med :) Så spennende nytt blad da, og ikke dumt å fokusere på leiligheter. Nå bor vi i hus da, men det er litet og jeg er appsolutt på jakt etter inspirasjon på praktiske løsninger :D

    SvarSlett
  22. Fine bilder - og spennende blad! Jeg har lyst til å prøve lykken :)

    SvarSlett
  23. Jeg vil helt klart være med.
    Med så mange spreke bilder må jo dette være et flott blad:)
    Passer godt for oss som ikke har så god plass også - jippii....
    Klem

    SvarSlett
  24. Fantastiske bilder av et fantastisk hjem!
    Vil gjerne være med i trekningen av bladet! Har kjøpt den første utgaven, som skal nytes nå, men førsteinntrykket var kjempebra!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  25. Studio ser spennende ut! Jeg vil prøve lykken!

    Anja / anjakb@gmail.com

    SvarSlett
  26. Fine bilder. Jeg vil også være med i trekningen.

    SvarSlett
  27. Hva mer vakkert hjem ... Jeg liker bildene!!!

    Carmina

    www.interiorsoriginals.blogspot.com

    SvarSlett
  28. Jeg er med:)
    Blir kjempeinspirert her og jeg:)

    SvarSlett
  29. Jeg er med! :) Kjempeinspirerende!

    SvarSlett
  30. Å, det bladet har jeg lyst til å se mer av! Jeg er med!

    SvarSlett
  31. TAKK for titten!

    Ønsker en topp torsdagskveld :)

    SvarSlett
  32. Kul blogg, fin premie.

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Jeg vil veldig gjerne delta!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  34. Hei, jeg deltar. min mailadr er marithelen@yahoo.com marit h

    SvarSlett
  35. Hei!
    Jeg blir med.
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    SvarSlett
  36. Har fått lest første utgave og jeg leser gjerne flere!!

    Kjempefine reportasjer og lekre bilder!

    SvarSlett
  37. Ja det var veldig lekre bilder dere tok av tulipanhjemmet :)

    Gleder meg til å ta en nærmere titt på bladet

    Kirsti

    SvarSlett
  38. Så artig konkurranse! Har nettopp fått meg nytt rom (litt hybel-aktig) og hadde satt stor pris på inspirasjon :D

    theakristine.mail@gmail.com

    SvarSlett
  39. Elsker leiligheten til Edina og Kristian!
    Virkelig fine bilder av en fin leilighet.
    Hadde unektelig vært gøy å vinne studio abb. Selv om jeg bor i hus, er d ikke stort og trenger masse tips for oss vanlige dødelige med gjennomsnits økonomi;-)

    Stor klem

    SvarSlett
  40. Å jøyemeg - ja dette vil eg være med på :) Bur i et ganske lite hus, og disponerer berre 1 liten etasje der alle romma (og det er mange) er for små - så sikler som berre juling etter denne permien :)

    SvarSlett
  41. Har lest så mye positivt om Studio.. MÅ få kjøpt det i løpet av de nærmeste dagene!

    Hadde vært toppers å vinne et abonnement:))

    Hilsen Hilde
    hilols2@online.no

    SvarSlett
  42. Veldig flotte bilder!! :)

    Jeg ønsker meg abonnement - selv om jeg bor i en diger villa. ;) Da kan jeg drømme meg bort til mindra plass, færre ting og .... ;P

    SvarSlett
  43. Åå, dette bladet har jeg hørt så mye positivt om!
    Det hadde virkelig vært artig å vinne et abonnement, selv om jeg har hatt mest lykke i kjærlighet og ikke så mye vinnerlykke.

    Jeg melder meg på og tar et lodd.

    Kjempekoselig blogg du har :-)
    Anemarte

    SvarSlett
  44. Spennende og midt i blinken for meg! :D Jeg er med! Ha en fin dag! ☀
    Mailen min er: jegvilhamail@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Jeg håper jeg vinner :)

    Flotte bilder, mye bra inspirasjon!

    SvarSlett
  46. Jeg er med :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Å så moro,jeg elsker interiør.
    Skal snart flytte inn i min nye leilighet,så jeg har kikker gjennom alt så har med interiør og gjøre for tiden.
    Krysser fingrene for at jeg kansje er en av de heldige..
    Kjempe masse fine bilder her inne på bloggen din-
    Ønsker deg en kjempe fin Høst & Vinter.
    Stor hilsen fra meg Monica i Bergen'
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Hvem vil vel ikke ha inspirasjonsblader man kan kose seg med! Jeg vil iallefall! Er helt klart med. Ha en flott høst videre. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  49. Jeg er også med . Elsker intriørblader så håper jeg har vinner lykken.. Ha en flott Søndag og ikke minst fin høst...

    klem jeanette

    jeanettegmork@hotmail.com

    SvarSlett
  50. 3 lodd. Erlingfasting@hotmail.com

    SvarSlett
  51. samme som over, r det ikke meningen at man skal dele studio på fb og twitter og anbefale på fb som de andre bloggerne har skrevet? jeg er med iallfall;)

    er

    SvarSlett
  52. Hei på deg!

    Jeg vil gjerne delta på denne.
    Deler linken med min 664 venner!
    Vet ikke om det gir noe ekstra lodd,
    men det bestemmer du.

    Mvh. Guri Marie
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  53. Flotte bilder!! Og så spennende med nytt magasin :o) Jeg trekker gjerne ett lodd :o) Klemmer, Marianne

    SvarSlett
  54. Hei, dette vil jeg gjerne være med på :)
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Flotte bilder fra blåveispiken. Ett lodd til meg takk:)

    SvarSlett
  56. Dette bladet har jeg kjempelyst på!!!

    Jeg har ingen blogg, men min mailadresse er: tonjebostad@gmail.com

    Mvh Tonje

    SvarSlett
  57. Utrolig spennende med nytt blad! :)
    Dette vil vi være med på :)

    Mvh
    Victoria

    sostrenewestby@gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Vel, hvis du ser på dato for innlegget du har kommentert, så står det oktober 2011:-) Så det er ikke mye vinnerlykke å finne her lenger!

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!