Halloweenpynt

 God lørdag!
Idag har jeg skjært ut gresskar til mandagens Halloween-feiring!
Det er utrolig gøy, og faktisk ikke så vanskelig!

Slik ble årets gresskar!
Har du aldri gjort det før kan du se en instruksjonsvideo HER.
Ta vare på gresskarkjøttet, det er mye man kan lage av det. I fjor lagde jeg gresskarscones!
For å se tidligere Halloween-innlegg på bloggen min, klikk HER.

Ellers har jeg pyntet litt på trappa mi. Har kjøpt "spindelvev" på Nille, syns det ble skikkelig kult, jeg!












Tilslutt legger jeg ved et bilde av min lillesøster Connies gresskar, det syns jeg ble skikkelig tøft.
For idéer til hvordan man kan skjære ut gresskaret, google "pumpkin carving", da kommer det opp mye fint!

Fortsatt god lørdag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*


Kommentarer

  1. Det ble skikkelig tøft... Bildene er jo så flotte... Gro

    SvarSlett
  2. så stilige gresskar!! har også handlet litt stæsj på nille i dag...

    fortsatt god helg

    klem beate

    SvarSlett
  3. Ojoj så kult!
    Halloween er ikke den høytiden jeg liker best å pynte til. Den er så sabla....oransje ;)
    Må allikevel innrømme at disse er veldig tøffe:)

    Nydelig reportasje fra Cecilie sitt hus i VH!!

    Klem,Hanne

    SvarSlett
  4. Oi så kult... du er bare fantastisk flink til å ordne rundt deg! Herlig halloween stemning! Skal prøve meg på gresskar utskjering jeg og! Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  5. Så utrolig stilig pynta =) Kjempe bra!

    SvarSlett
  6. veldig stilig, og de kjeksene var smart!
    Ha en fin kveld..
    klem

    SvarSlett
  7. Samme opplegg her, Nillespindelvev og gresskar, SÅ stolt over å ha fått det til!!
    Klem♥

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!