Stjernejakt



Godt nyttår!

Nå skal vi igjen ta farvel med det gamle året og ønske et nytt velkommen.
2009 har vært et vanskelig år, både for meg og for mange av mine nærmeste.
Det har vært et år fylt av håp og glede, sorg og skuffelse. Dessverre mest av de to sistnevnte.
Men heldigvis er ikke livet statisk, og uten det ene hadde vi ikke kunnet føle det andre. Når livet er på bunnen, kan det bare gå en vei: Opp!

Nylig leste jeg i avisen om en fantastisk dame som het Tone-Elisabeth. (http://www.gjorenforskjell.no)/
Hun fikk kreft og dødsdommen, bare 27 år gammel. Det som gjorde henne unik, var holdningen hennes. Hun var fast bestemt på å leve livet fullt ut og gjorde så mye positivt ut av situasjonen sin. Ektemannen hennes sa i Romerikes blad etter at hun var død: "Livet er 10% hvordan du har det, 90% hvordan du tar det".
Det skal være mitt motto for 2010.

Kanskje finner vi alle sammen ønskestjernen vår i det nye året?

Godt nyttår alle sammen!

*-* Jeanette Bækkevold *-*


Kommentarer

  1. Fantastisk sagt! Det blir mitt nye motto også!

    SvarSlett
  2. Klokt sagt. Godt nytt år til deg også, Jeanette!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!