15-minuttersprosjekt

 I går fikk jeg tid til et lite 15-minuttersprosjekt, det gikk så fort unna at jeg ikke rakk å hente kamera engang, så bildene er tatt med iphone:-) (Bloggen min heter ikke Jeanettes kreative utbrudd for ingenting...)

Jeg har vært på jakt etter noen fine kurver til å ha under stellebordet, og i går fant jeg det på Jysk!
Og noen ganger skal man ha flaks: De passet akkurat!
 Vel hjemme fant jeg ut at jeg skulle pimpe de opp litt.


Før
 Kjempefine kurver.

  
Etter
 Enda finere og personlige kurver!

Jeg fikk endelig bruk for det kule militæret merkesettet jeg kjøpte for en stund siden på et bruktmarked. På akkurat det bruktmarkedet var det så mye kult at jeg ikke forteller til noen hvor det er! Hahahaha! Miiiiitt, bare miiiiitt!

Settet er komplett. Jeg satt sammen bokstavene og tegnet oppå med svart sprittusj.



Og de passet akkurat under stellebordet!
Jeg skal bruke de til å ha klær i, jeg legger frem klærne deres dagen før. Selvom de har mye like klær, så er det også noe som bare er Milian eller Lukas sitt, så da er det lett å holde styr på.


Jeanette:-)

Kommentarer

  1. De ble knallfine :D
    Såå mye finere med personlig preg da!

    Mannen kom forresten hjem med slike sjablonger til meg her om dagen han;)
    Riktignok bare i en pappeske og ikke i sånn fancy koffert som du har da;)
    Han hadde funnet dem på verkstedet der han jobber, og tenk at de skulle kaste dem :O
    flinke mannen som tok de med seg hjem :)
    Så nå fikk jeg noen tips til hvordan jeg kan få brukt dem da;)

    Ha en fin fin dag med dine nydelige smågutter :D
    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  2. De ble knallfine! Gjør seg når de blir mer personlige :) Har vært på leting etter litt større bokstav sjablonger lenge, og denne skrifttypen var rå tøff!

    SvarSlett
  3. Så fine og så kreativt :) Kjekt å ha telefon med kurant kamera, man vet jo aldri når blinkskuddene kommer.

    SvarSlett
  4. Korgene vart utrulig stilige! Kreativ (og travel!) dame er du ☺ Masse fine tips å hente på din blogg! Ønsker deg ei flott helg, klem Kjersti

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!