Trines julehus

I fjor kom jeg over noen fine bilder på finn.no.
Det var en helt vanlig annonse med ting til salgs, men på bildene skimtet man også litt av rommet i bakgrunnen. Jeg likte det jeg så og tok en sjans, jeg sendte en epost til Trine. Det viste seg at damen bak annonsen var en veldig hyggelig dame, med stor interesse for interiør. Hun sa ja til et hjemmebesøk like før jul i fjor, og resultatet kan du se i det nyeste nummeret av BoligDrøm!
Det er også jubileumsnummeret, BoligDrøm er ett år! Jeg syns ikke det var lenge siden jeg annonserte det nye magasinet i DETTE blogginnlegget:-)

Her er ihvertfall Trine, og hun bor i et stort og koselig hus i Lillestrøm, sammen med mann og barn.
Huset oste av deilig julestemning, jeg håper jeg har klart å formidle dette med bildene mine:-)
Tusen takk til Trine for at hun åpnet hjemmet sitt for oss, og for leserne der ute!
Flere bilder og hele artikkelen, skrevet av Kjersti Lunnan Aass, kan du lese i det nye BoligDrøm:-)























Kommentarer

  1. Å så fint hun har det:) Må kjøpe bladet ser jeg;) Nå er det jo strax advendt og tid for julepynting, så det passer godt med fin inspirasjon:)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!!! Blir nesten helt stum :)

    Håper det går bra med magen din! At formen er fin :) Tvillingguttene mine er 11 mnd nå snart og hvor er tiden blitt av? Har lagt ut et innlegg om meg høygravid :)

    Fortsatt fin kveld!

    Klem Lene

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! Skal kjøpe boligdrøm imorgen - gleder meg til å lese! Klem Cecilie

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!