Litt shabby, litt slitt og bare Cecilie sitt


For en stund siden besøkte jeg og Kjersti journalist DENNE søte dama. Hun heter Cecilie, og det nok ikke få shabby chic-tilhengere som har vært innom bloggen hennes: Litt shabby, litt slitt og bare mitt. Hun bor i et hyggelig hus på Romerike, og vi var så heldige at vi fikk komme på besøk!
Resultatet kan du se i det nyeste nummeret av Vakre hjem og interiør.

Nå er det mange som roper om at "Shabby chic må dø", personlig tror jeg ikke denne trenden kommer til å dø på veldig lenge enda. Stilen er jordnær, billig og fleksibel, noe som passer de fleste. Vi får se:-)
Kanskje den bare forandrer seg litt, mindre hvit for eksempel?
Her er ihvertfall noen bilder fra Cecilies vakre hjem., se flere bilder i månedens Vakre hjem.































* * * * *

For to dager siden så jeg liv utenpå magen for første gang! For en utrolig alien-aktig opplevelse! Og helt siden da har min egen mage vært kveldsunderholdning, herregud som de styrer der inne, disse to gutta! Jeg er nå 25 uker på vei med tvillingene. Så deilig det er å kjenne, og ikke minst SE liv! Jeg nyter hvert sekund:-)
Gooooooooooooood helg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Kjære deg så mange fine bilder!!! Jeg er bare SÅ imponert! Og må få si - at jeg følger denne shabby-debatten og tar det hele med stor ro. Shabby chic kan godt være "ut" hos interiøreksperter - men for mange av oss er dette en livsstil! Og se i Danmark - den lever fortsat i beste velgående, man kaller det bare ikke shabbu chic. Med litt røffe detaljer blir det fort både vintage, industri eller nordisk stil.
    Takk igjen for en fantastisk reportasje - dere er råflinke du og Kjersti! Ha en fin helg! Klem Cecilie

    SvarSlett
  2. Bildene som du tok hos Cecilie var nydelige!! Koste meg virkelig med Vakre Hjem denne gangen.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  3. Kjempe flotte bilder av det nydelige hjemmet :)

    Så fasinerende det er å se livet i magen, og mere skal det bli. Og så tydelig =) Og med to der inne, tenk de ligger og koser og leker <3 nawww

    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  4. WOW, for noen flotte bilder og et superfint hjem!!

    Jeg visste ikke at du var gravid, gratulerer! Og med tvillinger også da!! Det blir moro å se bilder av dem, tatt av deg :)

    Hilsen fra Stine

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder du hadde tatt hos Cecilie! Likte veldig godt reportasjen, både teksten og bildene:-)

    Morro med underholdning i magen, husker når jeg kunne se helen på lillebror når han sparket hardt der inne i magen på slutten av svangerskapet:-O

    Ønsker deg en fin kveld videre! God helg!

    SvarSlett
  6. Har kost meg masse med denne reportasjen i Vakre Hjem, helt nydelig hjem:) Hun har også en flott blogg som jeg følger!! :)
    Dere er heldige som får reise rundt på så mange fantastiske besøk.Men mest fantastisk er de to i magen din,så utrolig herlig.Kos deg masse:)))
    toveklem:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!