Litt av hvert på en fredag

God fredag! Og 11.11.11! Litt av en dato:-)
Bort med gresskar og spindelvev, inn med garnbar og lyng. Idag har jeg vinterpyntet litt på trappa mi.


Denne vakre pyntegreia fant jeg på Kremmerhuset, jeg syns den var så nydelig.



Lykta kjøpte jeg på Indiska for lenge siden.

Som du ser pynter jeg så godt jeg kan, men sannheten er en litt annen her i huset for tida:

Sånn ser det nemlig ut ca 1 meter bortenfor det ovenstående bildet:-)
Vi (og da mener jeg Mannen) har revet kjøkkenet, så her er det kaos for tida.

Ja, her er altså kjøkkenet. Ikke stort å skryte av. Det går foreløpig greit å bo i kaoset, så lenge vi har vann og mikro!
I skrivende stund er svigerfar og svoger her og hjelper til, så her er det full action på kjøkkenet. Jeg syns jeg skimter to gipsplater i taket, så her kommer det seg ihvertfall. Én ting som er på plass er nytt vindu, som du skimter bak plasten, endelig får jeg oppfylt drømmen om sprossevindu:-) Jeg elsker sprosser!

Slik skal kjøkkenet se ut når det er ferdig. Alt er fra Ikea, og vi har valgt Adel fronter.
Men før det nye kjøkkenet kan settes opp, må altså nytt tak, gulv og vegger på plass. Ingen liten jobb!

* * * * * * * * *


Og her vokser og gror det, jeg er nå 26 uker på vei med tvillingene. (6 1/2 måned)
Det går ganske bra, jeg har ingen spesielle plager som bekkenløsning eller lignende, men blir fort sliten og anpusten. De trykker på lungene, disse små, det er nok rimelig trangt inne i magen.

For noen dager siden var vi på 3D-ultralyd, jeg sier ikke navnet på klinikken, da jeg ikke anbefaler den. (Navnet står jo på bildene da, kan du si, men jeg gidder ihvertfall ikke gi de gratisreklame.)
Men her er ihvertfall et bilde av våre to, små nurk:

Dette er tvilling 1, det ser ut som han smiler:-) Han ligger med hodet ned, og det er han som vil bli født først.


Og her er tvilling 2, litt vanskeligere å se han kanskje , men i midten ser du en nese. Han ligger med ett ben på hver side av hodet sitt, så han er tydeligvis akrobatisk av seg!
Tvilling 2 ligger med hodet oppi ribbena mine (det kjennes, ja) og bena ned.

Nei, nå skal jeg se Idol og kose meg litt!
Ønsker deg en strålende helg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Så fint du har pyntet=) Kjenner igjen det kaoset, har det sånn litt for mange plasser her hjemme nå... Ha en fin fredagskveld sammen med de små i magen=)

    SvarSlett
  2. Kjempefin pynt :D

    Og søte små nurk i magen. Tror du tvilling 2 vil snu seg eller kommer han til å bli født med rompa først?? får håpe han snur seg da hvertfall;)

    SvarSlett
  3. Så fint du har pyntet, jeg har også kjøpt den pynten fra Kremmerhuset med rådyrene på :D Falt virkelig for den. Vakkert bilde av deg med fine tvillingmagen din. 3D UL er veldig spennende, jeg var på det med minstesnuppa mi, storebroren fikk være med og det var så stas å se bebisen "på ordentlig" inni magen. Morsomste var at vi kunne se allerede da at hun lignet på sin storebror :) Lykke til videre med kjøkkenet og alt sammen, det er et styr mens det står på men blir jo så bra når det er ferdig :) *♥*

    SvarSlett
  4. Så koselig utenfor, på trappen! Det andre er jo bare midlertidig, blir sikkert kjempebra når det er ferdig:-) Ønsker meg nytt kjøkken jeg også.

    God helg!

    SvarSlett
  5. Jeg liker at du kaller det : "pyntegreia her" hihi.. Sånn jeg også kaller ting som egentlig jeg ikke er helt sikker på om har noe navn *ler*

    ...NYDELIGE trappa di. Så vakkert pyntet!
    Og du også da. Skjønne magen din ;)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  6. Så søte bilder av de to inni magen, og du med den flotte magen!
    Fint har du også pynta uten for, sans for detaljer det har du virkelig. Og kjøkkenet kommer til å bli så pent!

    Ha en flott kveld.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!