31.10.2009: Halloween


Da var det tid for Halloween igjen!


For andre året på rad prøvde jeg å skjære ut mitt eget gresskar. Det er egentlig ikke så vanskelig! Skikkelig møkkajobb å skrape ut innholdet, men så begynner moroa når man skal skjære ut!
Jeg prøvde meg på et par små gresskar også, men fant ut etterpå at de var for små til å ha lys inni.
Vel, uansett dekorative!


Klar for å ta imot horder av "knask eller knep'ere"!


Høstblader er fine å dekorere med, de har ihvertfall den rette Halloween-fargen.




Jeg lagde også to søte Halloween-lykter. Slik gjorde jeg det: Printet ut figurer jeg fant på nettet på orange papir og limte sammen i endene med superlim. (Jeg har akkurat oppdaget at superlim funker på alt!)
Så vasket jeg to glass det har vært spaghettisaus i og puttet telys nedi.


Slik lyste de i mørket!




Happy Halloween!

Kommentarer

  1. Kjempefint, Jeanette. Vet ikke helt om jeg hadde turd å komme hjem til deg på Halloween altså...

    Når skal du forresten begynne å hekle da?

    SvarSlett
  2. Hehe joda, hadde masssssse godteri vet du!

    Ja denna heklinga ja, kanskje jeg skal ha det som nyttårsforsett?! Mamma har lovt å vise meg litt grunnleggende!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!