En liten avsløring


Jeg har alltid trodd på å hoppe uti ting.
Ta sjanser.
Bevege seg ut av komfortsonen.
Prøve noe nytt.
Jobbe hardt.

 For som oftest klarer man jo å holde hodet over vannet, sant?
Vel, jeg har bestemt meg for å gjøre noe helt nytt: Jeg skal starte nettbutikk!

Ideen kom en dag jeg satt og ammet Tia (5 mnd). Tvillingene på to år var i barnehagen.


Fem timer senere, mens jeg var på trilletur, fant jeg på navnet til butikken. Og åtte timer etter at ideen kom, var de første prøveproduktene bestilt.
Grunnen til det er at jeg VET at fornuften ville ha kommet snikende og drept ideen min om jeg hadde ventet for lenge! Du vet, den som sier "Nei, det blir for mye jobb". "Det er et vanskelig marked." "Du kan jo ingenting om butikk."
Det vet jeg, for jeg har hatt ideer før, som ikke har blitt noe av.


Men jeg rett og slett ignorerte hele fornuften, så selskapet er etablert i Brønnøysundregisteret, og åpningen har vi satt til 1. november 2014!
Da åpner jeg en nettbutikk som selger barneklær, utstyr, festartikler og gaver for barn 0-6 år.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å avsløre det enda, men da lokalavisen tok kontakt og ville lage sak, så måtte jeg jo bare stille opp! (Registreringer i Brønnøysundregisteret er offentlig informasjon:-) )
Så da ble det en fin sak i Romerikes blad. Den kan du lese HER .


Om jobben som fotograf og trebarnsmor går an å kombinere med nettbutikk, vil vise seg etterhvert:-)
Men man får det ihvertfall ikke til om man ikke prøver, er min filosofi!


Tim & Tia
åpner November 2014!

*-* Jeanette Bækkevold *-*




Kommentarer

  1. GRATULERER SÅ MYE med nettbutikk :D så spennende!!

    Ønsker deg en flotters helg,
    ღ Klemmer fra Jatte ღ

    SvarSlett
  2. Så flott at du gjør drøm til virkelighet, Jeanette!! Du har jo en fordel som har både skjønne modeller og fotografyrket og i tillegg er du veldig kreativ...dette kommer til å gå bra! Gleder meg til å se nettbutikken! Kjempefint med artikkelen i avisen! Masse lykke til!
    God helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Masse lykke til :D Gleder meg å se nettbutikken din :D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!