Siden sist

Hei bloggen!

Dæven, nå er det et helt år siden jeg blogget sist!
Det har skjedd mye siden sist, blant annet dette:
Lille Tia kom til verden 2. januar 2014. 


Verdens skjønneste, selvsagt!
I tillegg har jeg altså tvillingene Milian og Lukas på 2 år.

Nok å henge fingrene i, med andre ord!
Det er også grunnen til at det ikke har blitt noe særlig med blogging det siste året.
Men minner om at jeg er ganske aktiv på Instagram, for der går det mye kjappere å legge ut!
Følg meg gjerne der: @jeanetteskreativeutbrudd .
For kreative utbrudd har jeg fortsatt, selv om det har endret seg litt siden denne bloggen ble startet.
Siden tiden er så knapp, kan jeg bare glemme prosjekter som oppussing av møbler og scrapbooking. Isteden bruker jeg kreativiteten på mer "hverdagslige" områder, som matlaging og praktiske løsninger i hjemmet. (Og det trengs, med tre barn!)

Så kanskje sees vi her, med sporadiske mellomrom:-)

*-* Jeanette *-*



Kommentarer

  1. Himmel...så nydelig lille Tia er!! Gratulerer så masse med den lille jenta, hun ligner på deg!! Og gutta har blitt så store, de er et par skikkelig go'inger!!

    Kos deg videre med familien...skjønner godt det ikke blir så mye tid til noe annet:)

    Klem fra Jorunn

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!