Tvillingenes soveplass



Tvillingene våre er nå straks 7 måneder, og sover fortsatt på rommet vårt. De ligger i samme seng, i hver sin ende. Men det går nok på slutten for det nå, for de er blitt så lange at de sparker borti hverandre. De må nok snart ha hver sin seng, og da må de over på eget rom, ettersom vi ikke har plass til to senger hos oss.
Enn så lenge nyter jeg å ha de i nærheten av meg, jeg elsker å se på de når de sover:-)

Senga er fra Ikea og heter Hensvik. Vi kjøpte to senger brukt, men nye madrasser. Sengehimmel, sengekant og dynetrekk er fra Barnas hus. Her går det i lyseblått, såklart!

Denne nydelige uroen brukte jeg litt tid på å finne, jeg så den i en butikk en gang, men kjøpte den ikke da. (Før gutta ble til.) Tilslutt fant jeg den, den kommer fra Teddykompaniet og jeg kjøpte den  HER.


De har to bamser hver i senga, kaninen fikk de på sykehuset.

Jeg syns det er så mye fint fra Teddykompaniet, denne er også derfra. Det er en spilledåse. Vi la den oppå magen og spilte den hver kveld når jeg var gravid. Nå henger den på senga og vi spiller den hver kveld når de skal sove.

Selvom jeg ikke gleder meg til de skal inn på eget rom, så ser jeg selvsagt fram til å innrede babyrommet, DET har jeg nemlig ikke rukket enda:-)

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Gratulerer med tvillinger. Jeg har selv tvillingjenter på 7mnd som ble født 6 uker for tidlig. Det blir ikke mye tid til andre ting med to små som krever sitt, men det er jo kjempekoselig å innrede barnerom. Gleder meg til å se resultatet ditt etterhvert. Jeg er enda ikke ferdig, men har lagt ut noen bilder på min blogg: haukaaslillehjem.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Tenk at de snart er 7 måneder...De er nydelige guttene dine! Soveplassen ser helt perfekt ut!
    Ønsker dere fine sommerdager!
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Så skjønne gutter du har. Dette var en soveplass to prinser verdig. Kan tenke meg det er mye jobb og mye glede med tvillinger. Selv fikk jeg 3 barn på 3,5 år. Det er mange stordriftsfordeler også, og så har de hverandre å leke med. Alt blir bare lettere og lettere for hver måned som går, og for hver nye ting de lærer. Hvitløken din er forresten helt rå - den står på min ønskeliste. Fortsatt riktig god sommer.

    SvarSlett
  4. Så herlig soveplass! Og utrolig heldig som fikk tak i den uroen der! Har vært på leit etter den i evigheter nå, og virker ikke som de har den noen steder lenger! :p

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!