Patinadamene

For en stund siden tok jeg og journalist Silje Midttun turen fra Bergen til bygda Evanger, en times kjøretur unna. Der fant vi disse tre blide damene!
De driver kaféen og butikken Patina, i et hyggelig, gammelt hus.
Der selger de deilige hjemmebakte kaker og annen mat, samt gammelt og nytt innen interiør.
Les hele reportasjen i det nyeste nummeret av BoligDrøm!












I BoligDrøm får du også Patinadamenes oppskrifter:-)









* * * * * * * * * * * * *

Ellers er alt bra med meg, livet med tvillinger er hektisk, men koselig:-)
Guttene er nå blitt 8 uker gamle, og for to dager siden hadde jeg termin! Det er godt at de begynner å bli større og sterkere, de var så små og svake da de ble født 7 1/2 uke for tidlig. Nå veier de 3,3 og 3,4 kilo! Det er mye baby, det:-)
Ønsker deg en hyggelig helg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Et sjarmerende sted! Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  2. Der såg det skikkelig koselig ut!

    Godt å høre at det går bra med de søte små! Har jo tenkt på dere og krysset fingre

    Klem
    Lotte

    SvarSlett
  3. Du er flink å finne fine steder å fotografere! Hvilket sted, rene drömmen.
    Så fint å höre att det går bra med guttene nå, har tenkt på dere. Håper dere får en trivelig helg.

    SvarSlett
  4. Jeg skulle gjerne vært en tur hos Patinadamene altså, flotte bilder du har tatt! Men jeg så at du nettopp har født tvillinger og jeg venter tvillinger til sommeren, jeg driver fortsatt og fordøyer nyheten og venner meg til tanken! Jeg er nok mest spent på hvor lenge jeg får beholde dem i magen! :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!