Landlig hjem

For en stund siden besøkte jeg og journalistkollega Kjersti Lunnan Aass denne søte dama:

Hun heter Anki, og driver butikken Landlige hjem på Jessheim. Mange kjenner henne nok fra bloggen Landlige hjem. Anki en kreativ sjel, som holder på med mye forskjellig, blant annet blomsterdekorasjoner. Hun er også veldig flink til å male, så mange har nok et av hennes bilder på veggen:-)
Hun bor i et koselig hus på Jessheim, og jeg og Kjersti var så heldige å bli invitert med inn. Resultatet kan du se i det nyeste BoligDrøm!






























* * * * * * * * * * *

Her går dagene i amming, bleieskift og kos:-) Det er koselig, men hektisk med to små!
Idag har jeg prøvd meg alene med gutta for første gang, Børge måtte jobbe litt. Det gikk fint, så lenge de våkner én og én går alt fint, men når begge to våkner og hyler av sult, er det en utfordring å bare ha ett sett med hender!
Men man finner seg vel en slags teknikk på dettte etterhvert, tenker jeg:-)
Ønsker deg en fin tirsdagskveld.

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Fine bilder! Jeg leste og koooste meg med reportasjen:-)

    God kveld tirsdags videre!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder av et nydelig hjem! :) Jeg koste meg veldig med reportasjen, slik liker jeg! Tipper det er mye kos, men hektisk med to små. Nyt tiden, den går så altfor fort! ♥

    klem Frøken H

    SvarSlett
  3. lekre bilder som alltid :) det første året med babyer går man liksom i en zombielignende tilstand av evig amming, bleieskift og kos, det er slitsomt men herlig. man må prøve å nyte det mens man kan men ikke alltid like lett ;D *♥*

    SvarSlett
  4. Denne koselige reportasjen har jeg lest. Den forrige og forresten...
    Kos deg med tvillingene.
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Det er like morro å kikke inn her på dine fantastiske fine og inspirerende bilder!

    Ja, dere/du har virkelig fullt opp med to babyer å ta hand om.
    Å jeg syntes det var alarmerende utrettende med bare en baby i taget, ja andre gangen hadde jeg jo to selvfölgelig.. Men da var jo den andre litt större og det hadde jo sine bekymmer det åsså.
    Forsök å nyte så mye det går, er jo baby bare en gang som sagt.

    SvarSlett
  7. ååå utrolig mange flotte bilder, mye små detaljer å ta med seg. Likte godt bildene fra kjøkkenet, siden vi går å tenker på oppussing der, og oppsettet var helt likt vårt.. hehe artig. Kanskje jeg skal bytte ut noen skapdører med ett slikt fint forheng.. hmm..
    Du er flink til å ta bilder! Leser at du har fått to små, så herlig, men dog sikkert veldig hektisk.. håper du klarer å hode klart ;p
    lykke til og nyt tiden ilag.. klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!