Peoner

Her går dagene unna, det er så deilig med sommer!
Vi har fortsatt besøk fra Australia, og koser oss masse. Idag har jeg jobbet litt, er ikke heeelt ferdig med all jobb enda, men håper på å kunne ta ordentlig ferie snart! Det er jo litt kjedelig å sitte på hjemmekontoret nede i kjelleren når det er så fint vær ute.

Uansett:
Endelig er peonene her!
De er så nydelige at de fortjener et eget blogginnlegg:-)

Er det noen som vet hva dette er?
Det ser ut som skum, men er hardt som stein!

Oppdatering: Hahahaha, hva jeg trodde var en slags merkelig puppe eller noe, viste seg å være byggskum! Mannen har nemlig fikset taket, og det har dryppet ned på blomstene mine. Har han sagt ifra til meg om det?! Neeeeeida! Dette avslører vel bare alt om hvor grønne mine fingre er:-)


Mini ser innmari skummel ut her, men han bare strekker seg og gjesper:-)

Det er nemlig ikke bare mennesker som elsker sommeren:-)
Fortsatt god sommer!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Peoner er så VAKRE!!!! Nå skal jeg jaggu gå ut og plukke inn noen av mine... må pynte opp litt i heimen jeg også :)

    Kos dere videre i fineværet!

    SvarSlett
  2. Elsker pioner med byggeskum:):)

    Hehe, fine bilder.
    Kos deg videre med besøk, her blir det ferie fra fredag.,
    Klemmer fra Janne!

    SvarSlett
  3. Grattis med peoner i blomst! Jeg har også plukket inn et par av mine, men de lyserosa blomster ikke enda. Kanskje ikke før til neste år, ettersom jeg nettopp har planta dem...

    Har aldri sett av peonene mine har spydd ut gul guffe iallfall. Merkelig....

    SvarSlett
  4. Herlige peoner!!! Min yndlingsblomst :)
    Jeg har også lagt min elsk på brudekjolen som henger på stueveggen din...greier rett og slett ikke å glemme den. Lurer derfor fryktelig fælt på hvor den er fra? ;)hihi.

    Ønsker deg en nydelig sommer!!
    Klem Marie :)

    SvarSlett
  5. Hei! Gratulerer med superflott reportasje i Vakre hjem. Kjempefine bilder. Kos deg med sol og sommer:))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!