Lekekjøkken

Hvitløksankomsten ble behørig feiret med champagne i går, og det var mest moro i går :-)

Idag er egentlig min siste arbeidsdag før ferien, men det ser ut til at jeg må ta noen dager neste uke også.
Uansett blir aktiviteten her på bloggen redusert fra idag, da jeg er i feriemodus:-)
Helt stille blir det nok ikke, men da vet dere ihvertfall hvorfor!


Denne søte barnekommoden kjøpte jeg på bruktmarked. Den har jeg plassert i stua, og den skal bli et lite lekekjøkken for niesa mi Helena!

Foreløpig har jeg bare pyntet den litt.
Gammel kakespade, sinkmuggen er også gammel og noe vi pleide å leke med hos min farmor.
Sinkfatet er fra Himmelrommet.

Bøtte fra Bohus. Håndklet er fra Himmelrommet. Jeg elsker englebildet og har alt fra plakat til forkle og bokmerke med englene på:-)

Hylla er også fra Himmelrommet, og de små krukkene er fra et bruktmarked.

Søt liten tekanne jeg lekte med da jeg var liten.

Glassbrikke fra Kremmerhuset.


Tesil fra Indiska.


Idag skal jeg ut til Dyrebeskyttelsens hjelpesenter i Oslo og fotografere. Jeg lager en kalender for de hvert år, så nå skal jeg fotografere til kalenderen for 2011! Alle inntektene går til organisasjonen.
Søsteren min Connie er alltid med og hjelper til.
Sommeren er høytid for kattedumping, så det er alltid fullt av dyr der på denne tiden, dessverre. Uansvarlige mennesker skaffer seg dyr uten å tenke på hva de skal gjøre når de skal reise bort.
Det er vanskelig å ikke ta med seg noen hjem derfra. Både jeg og min søster har katt fra dyrebeskyttelsen, Connie hentet en fire år gammel jente derfra i fjor, og jeg fikk Mini for 9 år siden.

Om du har mulighet til å hjelpe, sjekk http://www.dooa.no/.

Nyt sommeren!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Wow, for noen fine ting!

    Jeg fikk premien fra give awayen din i posten i dag! Den var kjempe fin!! :o)

    Ha en super fin sommer!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!