En drøm er gått i oppfyllelse!

Nei, jeg er ikke gravid.
Nei, jeg skal ikke gifte meg. (Det gjorde jeg for to år siden.)
Nei, jeg har ikke vunnet i lotto.

Jeg har kjøpt drømmemøbelet mitt!
En Nirvana daybed.
Jeg så den for første gang for tre år siden, og har vært forelska siden. Historien kan du lese HER !

Og nå er den altså min! Ææææ!
Etter en lang periode med intensiv jobbing følte jeg at det var fortjent (den er ikke akkurat gratis), etter litt overtalelse av min gode venn Kjersti:-)

Du har fortjent det, sa Kjersti.
Tja, hvorfor ikke, tenkte jeg.

Vi lever bare en gang!
(Takk Kjersti!)

Og klokken 14:11 idag kom min kjære hvitløk!
Korrekt hvitløkshvilestilling her illustrert av min kjære fetter Mikael.

Mini lurte på hva dette var.
Hva er'e du har drassa med hjem nå da, mamma...

Verdens fineste møbel, spør du meg!

Teppet er kjøpt inn for anledningen. Det var på salg hos Kid. (300,-)

De kule "Poivre"-putene er kjøpt på HM home. (99,-)

En gammel sinkbalje ble med meg hjem etter et besøk på bruktmarked forrige helg, og passer perfekt ved siden av hvitløken.



Her ber jeg deg vennligst bruke fantasien og late som om dette oliventreet er grønt og frodig. Please..
(Jeg satser på at det kommer seg igjen)

Det er definitivt myggår i år, og det er dessverre ganske ekstremt hos oss akkurat nå. Derfor kjøpte jeg myggnetting som jeg festet på hvitløken, sånn at det går an å være der på kvelden.

Jeg gleder meg til å kose meg her i sommer!

Etter tre år er jeg og hvitløken endelig forent, og det må feires!
I kveld blir det champagne i hvitløken!


*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Hurra!!! :)
    Så gøy å kjøpe noe som man har ønsket seg lenge! :) Der kan du kose deg hele sommeren.

    Stor klem

    SvarSlett
  2. åh, nydelig :) Gratulerer! Det er ikke hver dag en drøm går i oppfyllelse :) Herlige bilder og nydelig interiør :)

    SvarSlett
  3. Ååååå, så fin!!! Heldiggrisen, den kommer du til å kose deg med!:) Ha gode dager med skjønneste hvitløken! Klem Heidi

    SvarSlett
  4. Ja, den er sååååå fin altså!!!!! Misunnelig :)

    Nyt sommeren i din nye hvitløk :):):)

    SvarSlett
  5. Hadde visst ikke vært her inne på ei stund, så måtte lese litt nedover...
    Åhhhh, så fint gjesterom, fin lampe, fint fint fint!!!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. herlig ... må være verdens fineste hvitløk :D
    kos deg med sprudlevann ;)

    SvarSlett
  7. Fantastisk flott løk! Likte den! Og gratulerer. Likte spesielt det gode valget av stilige puter inni løken ;) Kos Dere ikveld.

    SvarSlett
  8. Så morro! Gratulerer! Ser virkelig herlig ut å ligge i en slik hvitløk :)
    Ønsker deg en fortsatt fin uke og helg!

    SvarSlett
  9. Det så utrolig deilig ut! Får håpe på en knallfin sommer!!!

    SvarSlett
  10. Åååå, så fint det ble!
    Selvsagt har du fortjent den, og jeg er veldig glad for at du lot deg overtale (men du verden som jeg måtte mase!). Livet er for kort til å drømme om en daybed i mange år uten å skaffe seg en. :-)

    Gleder meg til å drikke champagne der ved anledning!

    SvarSlett
  11. Er du fortsatt fornøyd med hvitløken din? Sånn sett i forhold til 20-30 000 kr som de koster. Jeg tenkte på den som et alternativ til avslappende sofahjørne med bord i kunstrotting, som gjerne koster 10-15.000. Hvordan har den holdt seg disse årene? Hva med oppbevaring av madrassen og putene, og hvordan har disse holdt seg?

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!