Julegavetid

Så er vi kommet til november, om du vil slippe å stresse med julegavene er det lurt å begynne nå!
I år har jeg hatt bedre tid enn vanlig, siden jeg er hjemme i mammapermisjon, så jeg er faktisk nesten helt ferdig!
Jeg har i år, som i fjor, kjøpt nesten alle gavene på nett. Da slipper jeg å fly rundt, jeg har sittet hjemme i sofaen og bestilt i ro og mak. Dessuten kan du finne noen skatter som du ikke ville funnet i butikker, særlig når det gjelder personlige gaver.
Idag skal jeg dele noen tips med deg, jeg kan jo ikke avsløre hva jeg har kjøpt, siden flere av mine kjære leser bloggen, men her får du noen generelle tips!

To ord: Etsy.com.
Dette er en relativ ny oppdagelse for meg, men det er altså en amerikansk nettside a'la epla.com. Der selges hjemmelagede ting i alle varianter du kan tenke deg. Alt fra smykker til klær og leker. Masse kult du ikke får i Norge, dessuten er det mange som lager personlige gaver med navn etc. Mange av de håndlagede tingene finnes det bare én av, så her gjelder det å være kjapp!
Det er helt trygt å handle der, opprett en Pay pal-konto, så er du sikker.
Husk at hvis varen er på 200 kr (ikludert frakt) eller mer, så må du betale merverdiavgift. På klær tilkommer også toll.
Les mer HER.

Her er 13 julegavetips!

Shabby Chic Christmas Stocking in Burlap
Hjemmelaget julesokk av striesekk. Den finner du HER.

SALE-Shabby Chic-French Country-Distressed-Primitive Wall Hanger w/4 White Double Cast Iron Hooks-Butter Cream
 Håndlaget knaggrekke, der du kan bestemme fargene selv. HER.

Let It Be vintage inspired sign cottage chic shabby chic urban loft decor
 Vintageaktig skilt til en Beatles-fan. HER.

Keep Calm and Eat a Cupcake VINTAGE shabby chic sign
 Og vintageaktig skilt til cupcakeelskeren:-) HER.


Tree Slice Cake Stand
 Rustikt og unikt kakefat til kakebakeren! HER.




Personalized Tie Clip Silver - Aluminum Hand Stamped Tie Bar Custom Mens Gift - Gift for Him Grooms Groomsman Gift Fathers Day
Hva med en personlig slipsnål til en pappa eller bestefar? Med barnas navn eller kanskje "verdens beste pappa"?:-) HER finner du denne.


Children's Plush Toy from Kids Original Artwork, Send me their drawings and I create it into a plush toy
 Her er en dame som syr bamser etter barnas tegninger! En kul og anderledes gave!
Se butikken HER.


iPhone 4 Case Retro Twin Reflex Camera - Black. Cases for iphone 4
Morsomt etui for Iphone, dette har jeg kjøpt i julegave til meg selv:-) Det finnes mange morsomme varianter hvis du søker.
Dette finner du HER.

Smykker med navn er jo en hit for en mor eller bestemor. Mange tilbyr kjeder, armbånd og ringer med navn, søk på for eksempel "necklace name"..
Dette passer kanskje til en nybakt mor, og det finner du HER

 vinyl wall clock - Kiss 
Til en rocker: Klokker laget av vinylplater. Finnes i mange forskjellige band!
Denne finner du HER.

DADDY Since 2012 Father's Day Mens T-shirt American Apparel tshirt shirt  Personalized With Any Year Christmas gift Shirt Dad to be

Julegave til pappa! Du bestemmer årstallet. Finnes HER.

Til en mor, bestemor eller tante: Armbånd med bilder av barna og navnene deres. Se HER.

Cuckoo Clock SALE - Modern Wood Wall Clock 
Kule klokker i mange former og farger! HER.

Lykke til med julegavehandlingen!
Fant du noen gode tips? Legg gjerne igjen en kommentar, det blir jeg glad for:-)

Jeanette:-)














Kommentarer

  1. Thank you so much Jeanette for feature my custom kids drawings plush :)

    SvarSlett
  2. Jeanette!
    Så nydeleg du skriver om din kjære bestefar, sender deg varme tanker og klemmer.
    Godt med fine minner, det har jeg fra mine og, de er dessverre gått bort alle fire.
    Klem♥

    SvarSlett
  3. Utrolig mange kreative gode julegaveforslag! Likte spesielt denne med å sy om barnetegninger :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!