Hagehygge

 Enda er det sommer, selvom det går mot hell. Vi har bare vært hjemme med gutta våre, og kost oss med gjester i hagen isteden. Sommeren har værmessig vært som norske somre pleier å være, så jeg er glad for at vi investerte i hagetelt i fjor. Da kan vi sitte ute uansett vær, bare med litt ekstra klær og gode pledd.

Jeg har fått meg lysekrone i teltet, det er et finn-kupp til 300,- :-)

Vakre peoner i norgesglass.
 
Enkel dekor med plastblomster og flytelys i balje.

 Sommerlig og god drikk til alkoholfrie gjester. Lemonaden får du på Kremmerhuset.

 Litt småsnacks: Foccacia, oliven, pesto, pistasjnøtter og delikatessetomater.





 Litt nytt i hvitløken min.

 Har litt dilla på stjerneputer! Denne er fra Nille! De har så mye fint der for tida.

 Og denne fra Princess.
Pynt brukt som serviettring fra Nille.


Ønsker deg en fortsatt god sommer.

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Oj där såg det hur mysigt som helst ut med kuddar och annat mys-
    när kommer Foccacia-receptet?
    Kram

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:-) oppskriften er allerede ute, søk på foccacia:-) fortsatt god sommer!

      Slett
  2. Har tuslet litt rundt i bloggen din og gjenkjente en del bilder fra blader ja! Dyktig stemningsskapende! Guttene var jo vidunderlige!!!! Nyt tiden hjemme. Jeg har også hatt mesteparten av sommeren hjemme og jobbet i huset. Kan jeg spør om hvorfor du har et brystkreftbilde på høyre side, men jeg finner ikke noen tekst til bildet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Så koselig at du har hatt det hyggelig her hos meg:-) hvis du klikker på bildet, så får du opp innlegg jeg har hatt under etiketten "reportasjer", blandt annet dokumentaren om Gry med brystkreft.
      Fortsatt god sommer!
      Hilsen Jeanette:-)

      Slett
  3. _Tack det ser riktig´bra ut Tusen takk, pröver det idag! Noe må man gjöre i regnet!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!