Nydelig i Narvik

Jeg pleier å blogge saker jeg har laget når de står på trykk i et magasin, men ligger litt etter, etter at tvillingene kom til verden.
Så nå tenkte jeg at jeg skulle vise noe av det som har stått på trykk i de kommende dagene.

Den første saken sto på trykk i Boligpluss i vinter. Kollega Kjersti og jeg besøkte Christine Bussolis vakre, hvite hjem i Narvik.
Mange kjenner henne nok fra bloggen Hvit stil. Søte Christine er en kreativ sjel, som har mange gode idéer. Hun er interiørfrelst, og driver butikken Celines hus i Narvik.
Hun tok oss imot med åpne armer,  og her ser du noen av bildene fra reportasjen.






Det er ikke alle som har en slik utsikt i stua!






Christine.

Christine og mannen hennes, i full gang med baking.






*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. For et nydelig hjem ;o)))
    Takk som deler ;o))

    Klemmer Elisabeth

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilder. :) Hjertevarme mennesker i det hvite huset ♥

    God helg!!

    PS: Moro å lese om dere i Gravid forresten. :)

    SvarSlett
  3. Jeg leste den artikkelen - bildene var så fine! Har fulgt bloggen til Hvit stil lenge - en god inspirasjon for meg nå som vi bygger ut!

    SvarSlett
  4. I hvilket nr var denne repotasjen:)

    SvarSlett
  5. Butikken er nå konkurs (selvfølgelig) Var nok en liten drømme drøm det der ;)

    SvarSlett
  6. Ja, trist at butikken er konkurs. Men det betyr ikke annet enn at hvit stil er "ute" -og har vært det lenge.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!