Hektiske tider & sommerkos

Vel tilbake fra vakre Ålesund!
Jeg og kollega Kjersti hadde noen hektiske, men fine dager. Vi lagde 7 saker på 4 dager. Det er vi godt fornøyd med!

Vi har besøkt mange vakre hjem, som jeg gleder meg til å vise dere etterhvert som vi får solgt de til interiørmagasiner.

Vi hadde ikke mye fritid på turen, men rakk da en liten spasértur igjennom sentrum, og spiste på den fantastiske restauranten Anno. (Anbefales!)
På vei til flyplassen rakk vi en tur innom utkikkspunktet over Ålesund by, Aksla.
Så det var vel ikke så verst.
Jeg syns forøvrig at Ålesund er en av norges vakreste byer, og har besøkt den flere ganger før:-)


Da jeg kom hjem var jeg ganske sliten, så det har gått litt utover bloggingen i det siste.
Helgen hadde vi fantastisk sommervær her på østlandet!
Jeg elsker sommeren, spesiellt varmen.
Så vi koste oss med sjømat den ene dagen og grilling den andre:-)

                                                   
                                    Finnes det noe bedre enn ferske reker under en skyfri himmel?



Jeg prøvde meg også på kamskjell. Det er fantastisk godt!
Jeg laget en marinade av olivenolje, sjarlottenløk, chili, sitron og pepper. Så la jeg kamskjellene nedi der en god stund, før jeg stekte de kjapt på sterk varme. Servert med salat smaker det fantastisk!


Og jordbær hører selvsagt en sommerdag til, selvom de ikke er hverken norske eller søte enda.


Idag er det spådd flom her jeg bor, så det er litt av noen kontraster... Jaja, det gjør ikke noe så lenge jeg får litt sommer innimellom!
Håper du får en fortsatt fin dag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*





Kommentarer

  1. Enig med deg!
    Vakre Ålesund ♥

    Blir spennande å sjå vakre heimar
    frå vakre Sunnmøre;)

    Kamskjella dine hørtest utruleg gode ut..

    God ny veke :)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  2. Åååhhh, hjembyen min!!! Gleder meg til å få se bilder derfra, kanskje til og med noen jeg kjenner :)
    Deilig sommermat dere hadde i helga! Namm!!!
    Ha ei fin uke, håper flommen ikke kommer!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. Nå ble jeg skikkelig sulten. Snakk om fristende bilder! Sommerstemning!♥
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  4. For en vakker by! Har aldri vært der selv, men ut fra bildene over her så ser det absolutt ut til å være verdt turen ;0) Fikk vann i munnen av de lekre "kokebok"-bildene også! Mmmmm ;0) Ønsker deg en flott kveld! Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å se bildene fra de sunnmørske hjem

    Ha en fiiin kveld, hilsen Lottemora

    SvarSlett
  6. Ja, Ålesund er en flott by!
    Godt at du har fått litt go'vær :)

    Ha en fin helg!

    Klem
    Christine

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!