Verdens fineste stol

Jeg har lett etter en fin lenestol veldig lenge. I flere år, faktisk. En som er god å sitte i, en stol til å dra foran peisen på kalde dager, en jeg kan lese avisen i på søndager. Behagelig, men lekker å se på. Det har ikke vært lett. Forrige uke var jeg på interiørmessa i Lillestrøm, og tenkte finner jeg ikke THE lenestol her, så finner jeg den aldri! Jeg fant den ikke. Det var noen fine, men de var ikke gode å sitte i. Noen var for store, noen for korte, noen hadde feil farge. (Er ikke spesiellt kresen heller, da!)
Samme kveld klikket jeg tilfeldigvis på en link på Facebook, til en antikvitetshandler. Og DER.
DER så jeg den.
THE stol.
Verdens Fineste Stol!
En gammel rokokkostol, pusset opp og trukket om av en møbeltapetserer, i stjernestoff!


Har du sett en kulere stol noengang i ditt liv? Trokke det!

Noen ganger skal man ha litt flaks, og det hadde jeg denne gangen. De hadde to stoler, og den ene ble min!

Min nye favorittkrok i stua. Her drikker jeg morgenkaffen. Her leser jeg interiørblader. Her sitter jeg med gutta på fanget og ser på Drømmehagen. Her sitter jeg utpumpa når dagen er omme og gutta i seng, og ser på Svenske Hollywoodfruer.

Stolen er selvsagt testet, og godkjent, av gutta boys:-)


Tenk at en stol kan skape så mye glede!
Man må vel være litt interiørgal for å forstå det:-)

Ha en fin februaruke!

Hilsen Jeanette:-)

Kommentarer

  1. Hei på deg :))
    Så herlig guttene dine er :))og selvfølgelig STOLEN :))Lekker for å si det mildt :)

    Kjekt å være på Instagram meg deg,en enkel måte å få delt bilder på :)

    Klem fra Bentetrygg ;)

    SvarSlett
  2. Fin stol, ja! :).Og gutar!! :) Likte og kjøpmannsdisken eg.... Har du malt den sjølv, å om det er du - kva maling har du brukt å vil du dele fargekode? :)
    Mvh Nina

    SvarSlett
  3. Den var KJEMPEFIN:D Sååå verdt å vente på vil jeg tro:D Unik! heldige du:)) Fine gutter har du og:)

    SvarSlett
  4. Kjempefin:-D
    Håper det går bra med dere og guttene!!
    Kristin

    SvarSlett
  5. Fin stol - enda finere strikkeplagg til gutta!! Gull verdt å få slikt. Også du... det er da ikke lov å være på Olemann uten å svinge innom oss!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Tanja! Har ikke vært der, kjøpte via nett�� ellers hadde jeg selvsagt kommet innom! Stor klem

      Slett
    2. Puh. DA er det greit. He he... Men nå har du jo TRE gode grunner til å komme til Eidsvoll/Råholt-området.

      Slett
  6. olemann antikk har så utrolig mye kult, og med muligheten for å trekke om, så får du stilige antikke møbler med et moderne touch! Fantastisk! Likte stolen veldig godt! :)

    SvarSlett
  7. Det var ikke vanskelig å forstå at du falt for DEN stolen, Jeanette! Den var bare fantastisk flott og passet utmerket inn hjemme hos deg :-)Og guttene var kledd så de passet godt inn ;-) De har blitt så store!

    SvarSlett
  8. Wow for en rå stol, passet godt til de nydelige guttene :)
    Fin blogg som jeg kommer tilbake til :)
    God helg!

    Klem Kristin

    SvarSlett
  9. Den stolen var bare helt nydelig! En sånn stol går det ikke an å gå forbi :)

    SvarSlett
  10. Jepp! Utrolig kul stol. Skjønner godt at du falt for den!
    Morsomt med kontrasten mellom den gamle, vakre stolen og det moderne, morsomme stoffet den er trukket i.
    Det var en tanke til de lignende gamle stolene jeg har. Jeg blir liksom aldri fornøyd med stoffene jeg finner. Blir ikke NOK sprøtt liksom:D Hehe.
    Ha en super uke.
    ps. så kjempesøte gutta dine er i likt strikketøy:)
    Klem fra Line

    SvarSlett
  11. Rålekker stol!!:) Så søte guttene dine er:)

    Klem!

    SvarSlett
  12. Hei, vi er en ny bryllupsblogg i Norge, stikk innom oss for litt inspirasjon hvis du vil Du finner oss også på facebook http://www.facebook.com/TheNorwegianWeddingBlog

    SvarSlett
  13. Så gøy å møte deg i går! I dag er stemmen rusten her, det tyder vel på en fin fest :) Ha en fortsatt super søndag! Klem

    SvarSlett
  14. Adorable ! Have a nice day. x Sarah

    SvarSlett
  15. Ha en jättefin dag
    Ljuvliga bilder
    Kram Tina!

    SvarSlett
  16. Wow, den var utrolig kul. Åsså stjerner da! Gratulerer med ny, flott stol!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!