Litt vår

Her er det hurramegrundt og dagene går i 110 km/t!
Sånn er det med tvillinger på 1 år, og da er det jammen meg ikke greit å få tida til å blogge. Det blir rett og slett nedprioritert.
Men som tidligere nevnt er jeg veldig aktiv på Instagram, håper du vil følge meg der isteden:-) (jeanetteskreativeutbrudd)

Nå er permisjonen min offisiellt over, og jeg har begynt å jobbe igjen! Riktignok bare en dag i uka, gutta mine begynner ikke i barnehage før til høsten. Men jeg gleder meg til å jobbe litt igjen, jeg kan nesten ikke vente med å fotografere vakre hjem igjen! Tips meg gjerne om du, eller noen du kjenner, har et hjem som kunne egne seg for interiørreportasje!


Idag har jeg hatt besøk av en venninne, og jeg fikset litt lunsj til oss. Mamma var også hos meg, for å hjelpe til litt med gutta. Jeg måtte jo pynte og ordne litt, og tulipaner er så enkelt og pent. Jeg får litt vårfeeling! Det er jo lov å drømme, idag var det minus 16 her.... Brrr!

Jeg har gjort om litt i spisestua, begynner å bli litt lei englevinger og shabby chic. Lurer på om brudekjolen er på vei ned av veggem også, vi får se! Nå har den jo hengt der noen år. Kanskje jeg klarer å selge den!? Hvem vet:-)

 

Ikke tatt idag, det var for kaldt til å gå ut:-)
Milian til venstre, Lukas til høyre.
 
Ønsker deg en vakker uke!
Hilsen Jeanette:-)
 
 

Kommentarer

  1. For en spennende tid du har i møte, og herlige tvillinger du har! Det er noen år siden permisjonen var over her i huset;) En vakker uke til deg også! Klem fra Vibba

    SvarSlett
  2. Heisann.
    Høres så koselig ut med jente lunck. Da er det jo koselig å stelle til litt. Hærlige gutter du har. Nydelig brudekjole. Litt tøft å ha den fremme. ;)

    Ha en fin kveld.
    Hilsen Eline.

    SvarSlett
  3. Blir nok en overgang å begynne på jobb igjen ja, men det var jo heldigvis ikke 100% med en gang da. Det er jo bra:)
    Så søte guttene er på bildet.. ved siden av hverandre.
    Jeg skal selv ut i permisjon om noen få måneder. Det er mitt tredje barn, og er såklart spent og gleder meg masse:)
    Likevel blir det veeeldig bra at jeg ikke ha termin før tilbygget på huset vårt skal være ferdig!Greit å komme litt i orden først liksom.. så kan jeg innrede eget babyrom også:)

    Ha en fin kveld:)
    Klem,Line

    SvarSlett
  4. Koselig å pynte litt nå som det går mot vårligere tider selv om det er fælt kaldt om dagen - rundt 20 minus idag her :( Men det er lysere om morgenen og ettermiddagen - det hjelper på!

    Godt med litt hjelp - ikke alltid like lett å få ting gjort med aktive småtroll. Brudekjolen din så vakker ut - jeg har ikke klart å selge min enda og vi har 7 års bryllupsdag til sommern :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!