Tvillingene 1 år!

Tenk, i går var det akkurat 1 år siden Milian og Lukas kom til verden!
Som alle andre som får barn, syns jeg det har gått veldig fort. Men for et år det har vært, her er det ikke en kjedelig stund.
 
Milian og Lukas ble født 7 og 1/2 uke for tidlig, og veide bare 1680 og 1830 gram da de ble født, men de er idag to helt normale 1-åringer.
 
Vi feiret med brask og bram, flagget oppe og masse kake.
Gratulerer med dagen, guttene mine!
 
 
Milian                       Lukas
5 dager
 
Milian              Lukas
1 år


 
 







Kommentarer

  1. Hurra for gutta boys!!
    ...også såå fin kake!! Super fin!
    Kose dere masse i jula!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. De varmeste gratulasjoner til de nydelige gutta dine!
    Og må du og dine ha en vidunderlig jul!!
    Juleklem fra Lokki ;-)
    PS - har satt "hvitløken" inn og nyter den året rundt! Er deg evig takknemlig for at du satt meg på "hvitløk"sporet!!
    Tudilu

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og takk! Åh, er så glad for deg, søte du:-)

      Slett
  3. Gratulerer så masse!!!! Tenk 1 år allerede! Nydelige gutter :)

    Våre blir 2 i begynnelsen av Januar.

    Ønsker dere en riktig God Jul!

    Juleklemmer fra Lene :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 1 årsdagen til dine flotte gutter!
    Ønsker dere gode vakre romjulsdager!
    Juleklem fra Gry :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med vakringene:)

    God romjul:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  6. happy birthday!

    i'm your newest follower and love all the joy and inspiration here. hope you'll decide to follow back.

    best to you and the family.

    michele

    SvarSlett
  7. FOR noen skjønninger av noen gutter da du! :)
    Gratulerer med dagen.. litt på etterskudd, men.

    Morsomt å følge deg her. Du er kreativ, så jeg får masse herlig inspirasjon:)
    Godt nytt års- klem fra Line

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse med ettårsdagen som var, de er aldeles herlige :D

    Godt nyttår til deg og dine :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med vel overstått 1 års feiring :D Så nydelige de er!!! Skikkelige sjarmører <3
    klem Tove

    SvarSlett
  10. Ååå, for noen skjønne gutter!!
    Gratulerer med dagen som var:)
    Flott blogg du har ♥

    SvarSlett
  11. Herlige barn og alder.. Du fant meg på insta, noe jeg er happy for for denne bloggen likte jeg =)

    Klem Henriette

    SvarSlett
  12. Gratulerer med dagen som var!

    SvarSlett
  13. Hei Jeanette! Jeg skulle vært innom for lengst og gratulert med ett årsdagen til tvillingene. Sååå skjønne de er.. et par skikkelig go'inger!! De har forresten bursdag dagen før meg...jeg ble født på samme dag som min mor..den 21:) Regner med at dere ikke har en kjedelig dag med disse to sjarmørene her. Ha en flott uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Jorunn! så moro da! Hehe nei her er det full rulle, vet du:-) fin uke til deg også!

      Slett
  14. Tiden går jammen fort! Så koselige bilder. Gratulerer med 1-årsdagen!
    God jul till dere!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!