Ostekakedrøm

I går hadde jeg tvillingbarseltreff hjemme hos meg, to mammaer og fire barn på besøk! Det var veldig gøy å møte andre i samme situasjon som meg selv:-)
I den anledning måtte jeg jo slenge sammen en kake, og siden jeg ikke akkurat har så mye fritid for tiden, så måtte det bli en enkel en.
Jeg fant oppskriften på denne jordbærostekaken, som er veldig lett å lage og supergod!
Her er det ikke noe steking, men den må lages i flere omganger, siden de forskjellige lagene skal stivne.
Jeg elsker kombinasjonen av litt salt kjeks og den søte ostekremen.

Oppskriften fant jeg HER. Anbefales!



Tilslutt et lite bilde av de to små bamsene mine:-)
(Lukas til venstre, Milian til høyre.)
Ha en fin dag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Så vakre barn... sukk :))
    Og fine navn også !

    ...den ostekaka er sååhhh utrolig god. Trengte ikke å se den nå for å si det sånn ;) hihi

    SvarSlett
  2. mmm, den så utrolig god ut!
    Skjønneste to guttene da <3
    God tirsdag!
    klem Carina

    SvarSlett
  3. Kaken både så og hørtes god ut.. Og de to to små håpefulle er jo til å spise opp.. Så nette de er. Utrolig hvor fort de forandrer seg i den alderen der..

    Kos deg og nyt tiden!

    SvarSlett
  4. Herlige barn du har og kaka så super god ut
    ha en herlig dag videre

    SvarSlett
  5. Du har to små tvillinger og har tid til å "slenge sammen" en så nydelig ostekake sånn på si? Domestic godess altså!

    SvarSlett
  6. Så herlige gutter!
    Ønsker deg en fin onsdag :)
    Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
    prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  7. Den ostekaken så helt fantastisk god ut! Er så glad i slike kaker! :) Utrolig skjønne gutter du har! :) Tenkte jeg skulle høre med deg om hvordan det gikk, og det ser jo ut som det går strålende med dere! Er veldig heldig som har 2 tvilling mammaer i barselgruppen min, for det er annerledes med 1 og 2 :) Jeg vet jo ikke annet, hehe :)

    Kos deg videre med de skjønne små!

    Klem Lene :)

    SvarSlett
  8. Aww du er så heldig som har to sånne hjerteknusere altså :D blir helt varm i hjertet når jeg ser de :D

    Og den kaka så fantastisk ut :D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!